چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام احمدرضا اصغری معاون مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ه) سرپل ذهاب:

حوزه/ معاون مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ه) سرپل ذهاب تصریح کرد: حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان از بصیرت انقلابی و فهم عمیق از دسیسه های شیطان بزرگ و نماد استکبار ستیزی ملت ایران است.

حجت الاسلام احمدرضا اصغری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری« حوزه » در کرمانشاه، با اشاره به یوم الله ۱۳ آبان و اعلام انزجار از توطئه های آمریکای خبیث علیه ملت انقلابی، گفت: تشکیل نظام اسلامی، قیامی الهی علیه طاغوت پهلوی بود که در نتیجه مجاهدت علما و در رأس آنها حضرت امام(ره) و ایثار شهدای گلگون کفن تحقق یافت.

معاون مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ه) سرپل ذهاب با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب عاشورایی امام حسین(ع) است، افزود: سایر انقلاب ها و خیزش های مردمی در سراسر دنیا و خصوصا جهان اسلام که به سرانجام نرسیده، رهبران آن از روحیه استکبار ستیزی و دشمن شناسی مغفول مانده اند.

استاد حوزه علمیه استان کرمانشاه تاکید کرد: سقوط رژیم طاغوت، اولین قدم در مسیر پیاده شدن اهداف متعالی اسلام و اجرای عدالت جهت احقاق حقوق مردم مستضعف و زنده شدن حاکمیت قانون و شرع در بین آحاد جامعه بود.

حجت الاسلام اصغری در ادامه سخنان خود اظهار کرد: برقرای نظام اسلامی، بدون شک زمینه کوتاه شدن دست غارتگران بین المللی و بر چیده شدن پایگاه های نظامیان و اخراج سربازان آمریکایی در این سرزمین را رقم زد، از این رو استکبار جهانی دست از دشمنی با نظام اسلامی بر نمی دارد.

معاون مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ه) سرپل ذهاب تصریح کرد: حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان؛ نشان از بصیرت انقلابی و فهم عمیق از دسیسه های شیطان بزرگ داشته و نماد استکبار ستیزی ملت ایران است.

حجت الاسلام اصغری افزود: انقلابی که با مجاهدت های مرجعی بصیر، پشتیبانی علما، ایثار شهدا و جهاد ملت مسلمان ایران به پیروزی رسید، با خطرات و توطئه های فراوان  مواجه شد که اگر نبود هوشیاری رهبر نهضت در همان اوائل پیروزی انقلاب توسط افراد نفوذی آمریکا تصرف می شد.

وی خاطرنشان کرد: دولت ملی‌گرای بازرگان و لیبرالهایی که اعتقادی به مبانی امام(ره) و انقلاب نداشتند و بعدها اسناد نوکری آنها در لانه جاسوی آمریکا به دست آمد، همان برنامه ریزان غائله های قومی در نقاط مختلف ایران بودند.

حجت الاسلام اصغری در ادامه بیان کرد: وقتی منافقین از سهم خواهی خود نا امید شد به سراغ فاز مسلحانه و ترور های کور خیابانی از جمله شهادت شخصیت های اثرگذار در انقلاب و شهدای محراب رفته و جو رعب و وحشت را در دل مردم کوچه و بازار براه انداختند.

معاون مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ه) سرپل ذهاب در بخش دیگری از سخنان خود گفت: چه کسی که نداند پشت پرده تمام جنایات و خیانت‎هایی که به ناحق در حق انقلاب نوپای اسلامی و اذیت و آزار ملت مسلمان ایران به وجود آمد، سرویس‌های جاسوسی آمریکا، رژیم صهیونیستی و دول اروپایی قرار داشته اند.

وی با بیان اینکه نباید برای خارج شدن از تحریم ها که محصول خود دشمنان انقلاب است، در دل مردم امید واهی ایجاد کرد، گفت: گذشته از بحث تحریم ها این بی اهمیتی برخی مدیران غربگرا است که مردم انقلابی و همیشه در صحنه را در تار عنکبوت تنبلی و مدیریت های خسته اسیر کرده اند.

حجت الاسلام اصغری در پایان گفت: بیداری ملت ها خصوصا در غرب آسیا به برکت انقلاب اسلامی بوده و شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان، پیام مقاومت و ایستادگی در برابر توطئه های شیطان بزرگ به دنیا مخابره می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha