جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه امروز دیگر تحریم ها تاثیری در اقتدار و پیشرفت نظام اسلامی ندارد، تاکید کرد: یکی از مهمترین برکات تحریم ها رسیدن به خودباوری در داخل کشور بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان، ظهر امروز با دانش آموزان بسیجی شهر سنندج به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی دیدار و گفتگو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این مراسم، اظهار داشت: در سالهای اخیر اقدامات بسیار خوبی در بحث زیرساختهای آموزشی در سطح استان کردستان انجام گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: عامل اصلی بازدارنده در برابر توطئه ها و دشمنی ها معاندان امکانات و وسایل به تنهایی نیست، بلکه مهمترین مولفه داشتن روحیه جهادی می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه روحیه و ایمان از مهم‌ترین مولفه‌های قدرت در مقابل دشمنان می باشد، افزود: برای جنگ های متقاران و نامتقاران در مقابل دشمن چیزی هایی را باید داشته باشیم که دشمن هرگز نتواند آن را پیش بینی کند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: دشمنان نزدیک به ۴۰ سال است که به هر دری می زنند که این انقلاب را ساقط کنند ولی تاکنون هر کاری که کرده اند به در بسته خورده اند که این نشان از بصیرت و هوشیاری ملت ایران دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امروز دشمن خیال می کند با فشارهای اقتصادی می تواند روحیه انقلابی گری ملت ایران را در هم بکشند در حالی که تمام توطئه های دشمنان علیه این نظام و مردم تاکنون بی اثر بوده و خواهد بود.

این نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امروز دیگر تحریم ها تاثیری در اقتدار و پیشرفت نظام اسلامی ندارد، تاکید کرد: یکی از مهمترین برکات تحریم های دشمنان رسیدن به خودباوری در داخل کشور بود و اکنون تمام نیازهای خود را در داخل تامین و تولید می کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: تاکید بر حذف وابستگی به نفت به عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات رهبر معظم انقلاب با پیشرفت‌هایی که در حوزه سایر حامل‌های انرژی مانند صدور برق، سدسازی، پتروشیمی و غیره بدست آورده‌ایم در حال محقق شدن است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: براساس آخرین آمار بیش از ۹۷ درصد از داروهای مورد نیاز کشور در داخل تولید می شود و در دیگر صنایع نیز پیشرفت های بسیار خوبی داشته ایم.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: ایران در زمان رژیم پهلوی در بحث تامین تجهیزات نظامی در بدترین شرایط بود ولی امروز در تولید پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی از جایگاه و توان خوبی برخوردار می باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی بیان کرد: پایین کشیدن پهبادهای پیشرفته دشمنان و تحت کنترل قرار دادن آن اقتدار ایران اسلامی را در عرصه نظامی و تدافعی نشان داد و همین امر موجب وحشت دشمنان شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه ایمان و معنویت مولفه اصلی قدرت ایران اسلامی می باشد، عنوان داشت: ایمان، اتکال به قدرت خداوند متعال و امدادهای غیبی از مولفه های قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی در سطح جهان می باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی دیگر از نمادهای قدرت ملت ایران پشتیبانی محض از ولایت مطلقه فقیه می باشد که این امر دشمنان را به زانو درآورده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی در پایان سخنان خود تصریح کرد: منطق ملت ایران جهاد در راه خدا و اسلام است و همین منطق موجب شده در برابر تمام دشمنان پیروز شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha