سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
تصاویر/ مراسم دعای ندبه در مسجد مقدس جمکران

حوزه/ رئیس مرکز تخصصی مهدویت گفت: 2 هزار طلبه برای میثاق و بیعت با حضرت ولی عصر(ع) در شب 9 ربیع الاول در مسجد جمکران تجمع خواهندکرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین کلباسی  پیش از ظهر امروز در دیدار با حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که در آغاز 9 ربیع روز امامت و مهدویت قرار داریم و در همین رابطه ستادی برای انجام اجرای برنامه های مهدوی شکل گرفته است، گفت: این ستاد در نظر دارد در کشور و قم و مسجد جمکران برنامه هایی را اجرا کند.

رئیس مرکز تخصصی مهدویت افزود: از جمله این برنامه ها حضور 2 هزار طلبه برای میثاق و بیعت با حضرت ولی عصر(ع) در شب 9 ربیع الاول در مسجد جمکران است.

حجت الاسلام والمسلمین شریفی، معاون تبلیغ سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم نیز با بیان این که این معاونت برای مبارزه با انحرافات فکری، اقدام به اعزام 50 مبلغ به مناطق مختلف کشور خواهد کرد گفت: درباره با مسئله مهدویت لازم گفته شود که موضوع مهدویت از گذشته مورد توجه معاونت تبلیغ حوزه بوده و همه اتفاقاتی که در رابطه با مهدویت می افتد را رصد و برای مبارزه فکری با انحرافات مهدوی اقدام به تربیت مبلغ و اعزام آنها می کند.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha