جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سناتور سابق پاکستانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید عابد حسینی گفت: آمریکا و قدرتهای دیگر که نمی خواستند داعش در عراق نابود شود، پس از شکست داعش به دست جبهه مقاومت در عراق، به دنبال جنگ داخلی در این کشور هستند.

به گزارش گروه ترجمه  خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید عابد حسینی سناتور اسبق پاکستان، رهبر جنبش حسینی در یک مصاحبه گفت: آمریکا و قدرتهای دیگر نمی خواستند داعش در عراق نابود شود و پس از شکست داعش به دست جبهه مقاومت در عراق، به دنبال جنگ داخلی در این کشور هستند؛ زیرا معلوم است تظاهراتی که برخی در آن شعارهای ضد مرجعیت و جبهه مقاومت سردهند از طرف دشمن ساماندهی می شود.

وی افزود: دشمن با تظاهرات و آشوب در داخل عراق به دنبال کم رنگ کردن راهپیمایی عظیم جهانی اربعین بود، اما مانند همیشه ناکام ماند.

این عضو اسبق مجلس سنای پاکستان در ادامه گفت: عربستان و متحدانش در یمن شکست خوردند و  اکنون عربستان به دنبال این است که یک راه فرار عزتمندانه از این شکست پیدا کند تا در دنیا رسوا نشود و اکنون می‌خواهد با مذاکره این جنگ را پایان دهد و علت میانجگیری نخست وزیر پاکستان درمیان ایران و عربستان نیز همین است.

قتل سرکرده گروهک ترویستی داعش هیچ اهمیتی ندارد

وی در واکنش به ادعای قتل بغدادی سرکرده گروهک ترویستی داعش توسط آمریکا گفت:  بغدادی خودش دست پرورده آمریکا و آل سعود بود و شیوه آمریکا همیشه همین بوده که اول ترویست ها را تربیت می کند و از آنها کار می کشد و سپس خودش آنها را به درک واصل میکند و از این رو اگر بغدادی را آمریکا کشته باشد بازهم هیچ اهمیتی ندارد، زیرا آمریکا میخواهد با چنین ادعایی دنیا را فریب بدهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha