پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
همزبان

حوزه/ مدیر مرکز تخصصی علامه امینی(ره) تبریز، با اشاره به اهمیت تخصصی شدن دروس حوزوی، بر ضرورت انتخاب گرایش تخصصی برای طلاب تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز ، نشست صمیمی دانش پژوهان با مدیر و معاون آموزش مرکز تخصصی علامه امینی(ره)،  امروز  در سالن این مرکز برگزار شد.

در ابتدای جلسه، حجت الاسلام همزبان، مدیر مرکزتخصصی علامه امینی(ره)، ضمن بیان اهمیت تخصصی شدن دروس حوزوی، بر ضرورت انتخاب گرایش تخصصی برای طلاب تأکید کرد.

وی با بیان اینکه طلبه با هر مقصدی که درس بخواند نیاز به انتخاب یک رشته تخصصی دارد. افزود: هنوز برخی از مسئولان حوزه‌ به این باور نرسیده‌اند که داشتن تخصص برای طلبه از الزامات موفقیت در کار تبلیغ و تدریس است.

مدیر مرکز تخصصی علامه امینی تبریز با اشاره به شخصیت‌های اثرگذار در تاریخ علوم اسلامی و حوزه‌های علمیه، دلیل اثرگذاری این شخصیت‌ها را عمیق شدن در یک زمینه خاص علوم اسلامی عنوان کرد که اگر می‌خواستند ذوالفنون باشند، طبعا اثری که اکنون از ایشان می‌بینیم را شاهد نبودیم.

در ادامه حجت الاسلام ذاکری، معاون مرکز تخصصی علامه امینی تبریز نیز ضمن تشریح برخی آئین‌نامه‌های آموزشی مرکز، مراحل پذیرش تا فارغ‌التحصیلی طلاب در این مرکز  را تشریح کرد.

دانش‌پژوهان مرکز تخصصی نیز با بیان موضوعاتی درخصوص مسائل مرکز و مشکلات، دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha