پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نخستین مراسم جوایز بهداشت روان برای پزشکان مسلمان انگلیسی برپا می شود

حوزه/ دو موسسه پروژه آموزشی پنی اپیل  و موسسه الف به میزبان انجمن روان درمانی و مشاوره اسلامی انگلیس، رویدادی را به منظور قدردانی از دستاوردهای پزشکان مسلمان برگزار می کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از asianimage، یک مراسم اهدای جوایز برای نخستین بار به منظور بزرگداشت پزشکان مسلمان در بخش بهداشت و روان در شهر لندن برگزار می گردد.

این مراسم اهدای جوایز  قرار است روز 21 دسامبر 2019 در مرکز مریم در مسجد شرق لندن برپا شده و از دستاوردهای هشت پزشک متخصص بهداشت و روان مسلمان در آن تجلیل شود.

رویداد مذکور توسط پروژه آموزشی پیشرو پنی اپیل ، موسسه الف و به میزبانی انجمن روان درمانی و مشاوره اسلامی انگلیس  (بیپکا) برگزار می گردد. جوایز اهدایی در 8 دسته مختلف تقسیم می شوند که شامل رتبه های زیر می گردند:

 جایزه عایشه اوتز برای دستاوردهای برجسته در زمینه علوم تحقیقات، جایزه الغزالی برای بهترین تدریس، جایزه البلخی  برای بهترین دستاوردها در محیط کاری، جایزه آنا فروید برای دستاوردهای برجسته در ارتباط با کودکان، جایزه ابن سینا برای دستاوردهای برجسته در دانشگاه، جایزه مولانا برای دستاوردهای برجسته در معنویت، جایزه الراضی برای دستاوردهای برجسته اجتماعی،   جایزه مری کالینکز برای دستاوردهای برجسته در زمینه حمایت از سلامت روان، برای کارهای برجسته در جامعه و مهمترین و آخرین جایزه با نام زینب کوبالد می باشد که با حمایت مالی بنیاد تور دوم انجام گرفته و برنده می تواند در یک پروژه هیجان انگیز با نگاهی به تجربه سلامت بهداشت روان در سفر حج عمره شرکت کرده و مقاله ای پیرامون همین بحث به نگارش درآورد.

مرزوقا کریما مدیر پروژه موسسه الف و بیپکا گفت: ما می خواهیم کار مهم پزشکان بهداشت و روان وو تاثیر مثبت آن را بر سلامت رمان مردم به رسمیت بشناسیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha