شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
راهپیمایی 13 آبان

حوزه/ شعار "مرگ بر آمریکا" به عنوان مهمترین و اصلی ترین شعار مردم در13 آبان خواهد بود و ملت ایران با سر دادن این شعار ، پاسخ ترامپ را خواهند داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از اردبیل، دادگستری استان اردبیل به مناسبت 13 آبان بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

۱۳ آبان ماه یاد آور حماسه آفرینی ملت غیور و بزرگ ایران است که در آن روز، یکبار دیگر ملت شریف ایران روح استکبار ستیزی  و استقلال طلبی خویش را به رخ جهانخواران زورگو کشاند تا برگ زرین دیگری در مقطعی حساس و پر مخاطره به تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران افزوده شود.

یوم اللّه سیزده آبان، یادآور حماسه ها، ایثارها و فداکاری های جوانان انقلابی ایران زمین و روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند استکبار جهانی است.

روز سیزدهم آبان به همه مستضعفان جهان آموخت که بر ضد مستکبران قیام کنند و حقوق از دست رفته خویش را از چنگال استکبار و استعمار بیرون کشند.

یقیناً یکی از  مهمترین پیام های روز سیزدهم آبان به مسلمانان این است که تنها در برابر پروردگار جهانیان و مکتب توحید به نماز بایستند و همیشه زمان در برابر ظلم و زورگویی ابرقدرت‌ها سرتسلیم فرود نیاورند و استوارتر از گذشته ضمن حمایت از ملت‌های مظلوم جهان، مبارزه با استکبار و ظلم را سرلوحه حرکت خروشان خویش قرار خواهند داد.

اینک با توجه به خصومت بیش از پیش استکبار جهانی به ویژه امریکای جنایتکار مسلماً حضور پررنگ تر مردم را متفاوت از گذشته خواهیم داشت و یقیناً ملت شجاع و هوشیار ایران اسلامی به هیچ وجه حاضر به دست کشیدن از آرمانها، اهداف و ارزشهای والای انقلاب اسلامی خود نبوده و حاضر نیستند بر سر منافع ملی، عزت و غیرت خود معامله یا مذاکره ای کنند و و شعار "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر استکبار" به عنوان مهمترین و اصلی ترین شعار مردم در این روز بزرگ خواهد بود. ملت ایران با سر دادن چنین شعاری پاسخ اهانت ها و جنایات آمریکاییها را خواهند داد و ثابت میکنند که جنایات و فریبکاریهای آمریکا هرگز برای ملت ایران بخشودنی نیست.

بدین وسیله کلیه کارکنان تشکیلات قضایی استان اردبیل هم صدا  با همه ملت شهید پرور، ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و تاریخی، یک بار دیگر با آرمانهای امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری پیمانی دوباره بسته و برای همیشه اقدامات وحشیانه جهانخواران و فریب خوردگان آنها را در سر تا سر جهان به شدت محکوم می نماید.

مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان اردبیل

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha