شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
13 آبان ماه

حوزه/ علمای اهل سنت استان کردستان با صدور بیانیه مشترکی از مردم همیشه در صحنه استان کردستان برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ماه دعوت به عمل آوردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کردستان، علمای اهل سنت استان کردستان، با صدور بیانیه مشترکی از مردم همیشه در صحنه استان کردستان برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ماه دعوت به عمل آوردند.

علمای اهل سنت کردستان در این بیانیه آورده اند:

به فرموده امام راحل، سیزدهم آبان ماه و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا انقلاب دوم مردم ایران اسلامی بود.

سیزدهم آبان ماه یادآور رشادت، بصیرت و دشمن شناسی ملت انقلابی، بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

سیزدهم آبان ماه و خیل جمعیت مومن و انقلابی ایران اسلامی پیام آور مبارزه با استکبار ستیزی و تجاوزگری های دژخیمان صهیونیستم علیه جهان اسلام است.

راهپیمایی سیزدهم آبان ماه ملت ایران و دیگر ملت های مسلمان جهان به مانند تیری آتشین بر قلب دشمنان و معاندان خارجی و داخلی می نشیند و کورسوی امید آنان در براندازی این انقلاب الهی و مردمی را به یاس مطلق تبدیل می کند.

مردم مومن، متدین و انقلابی کردستان در طول ۴۰ سال اخیر به عنوان مرزدارانی غیور و بی ادعا امتحان خود را به خوبی پس داده اند و ثابت کرده اند که جان خویش را در راه اعتلا و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا خواهند کرد.

حضور در صحنه ها و عرصه های ملی جزو لاینفک حسن میهنی و ملی هر ایرانی به ویژه هر کردستانی است. مردم کردستان علیرغم بسیاری از سختی ها و مرارت ها که در طول سالیان زیادی با آن دست و پنجه نرم کرده اند، امروز با صلابت تر از هر روز دیگری آماده ایثار و جهاد در راه وطن و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

بی گمان حضور مردم همیشه صحنه کردستان در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه خط بطانی بر تحرکات و تبلیغات مسموم تجریه طلبان، گروهک های تروریستی و جریان های برانداز در این استان خواهد بود و ان شاء الله فردا مردم این خطه از ایران اسلامی با حضور تاریخی و پرشور خود در این جشن ملی، یاس و ناامیدی را به خیمگاه دشمنان این ملت و نظام هدیه خواهند داد.

جمعی از علما و روحانیون اهل سنت استان کردستان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha