شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: مبارزه با استکبار جهانی از اصلی ترین پیام های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، صبح امروز در جمع مدیران مدارس علمیه قزوین که در سالن اجتماعات  مدیریت حوزه استان برگزار شد، گفت: استکبار ستیزی مختص برهه و زمان خاصی نیست و این پیام و شعار مهم انقلاب اسلامی باید از نسل به نسل دیگر انتقال و استمرار یابد.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: رویدادهای تاریخی و فراملی 13 آبان موجب تقویت روحیه انقلابی همراه با بینش و بصیرت جوانان به ویژه نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی شد.

وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران اسلامی از ابتدای انقلاب اسلامی تا امروز همواره شاهد شیطنت و بد عهدی آمریکا و استکبار جهانی بوده است و امروز اقتدار نظام جمهوری اسلامی بر ملل جهان آشکار شده است.

آمریکا در بین ملت ها منفور است

 مدیر حوزه علمیه قزوین به منفور بودن کشور آمریکا در بین ملت ها اشاره و بیان کرد: آمریکا همیشه به دنبال این است که اختیار حاکمیت کشورها را به دست گرفته و منابع سرشار آنها را غارت کند.

وی اظهار کرد:جوانان ایران اسلامی در آبان 1358 با تبعیت از فرمان تاریخی امام خمینی (ره) لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کرده  و به استکبار فهماندند پشتیبان امام خود هستند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: مبارزه با استکبار جهانی از اصلی ترین پیام های انقلاب اسلامی است

پاسدار ارزشها باشیم

وی به پاسداری و حراست از ارزشهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: امروز جوانان ایران اسلامی باید آگاه باشند که در گذشته جوانانی برومند و شجاع از این کشور دفاع جانانه نمودند و امروز وظیفه همه ماست که بتوانیم از این دستاوردهای انقلاب اسلامی که شهدا برای ما به ارمغان آوردند به خوبی حراست نماییم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha