پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: ملت ایران نه فریب لبخند های دروغین و وعده های پوشالی آمریکا را می خورد و نه از تهدیدات و عربده کشی های ترامپ هراسی به خود راه می دهد.

حجت الاسلام علی معبودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: شیطان اهل فریب و موجب تفرقه می شود و آنچه که مسلم است آمریکا در هر جایی که گام گذاشت وحدت از بین رفت و زمینه تفرقه را به وجود آورده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز آمریکا نقش مهمی در ایجاد ناامنی در جهان به ویژه در منطقه خاورمیانه ایفا می کند و عامل بی ثباتی در منطقه  و تنها به دنبال سلطه گری در جهان است، لذا ملت ایران همواره در برابر توطئه ها و دسیسه های آمریکا ایستادگی خواهد کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین بیان کرد: ملت ایران نه فریب لبخند های دروغین و وعده های پوشالی آمریکا را می خورد و نه از تهدیدات و عربده کشی های ترامپ هراسی به خود راه می دهد.

وی ادامه داد: باید توجه داشت که امام خمینی(ره) فرمودند «آمریکا شیطان بزرگ است» و همه شاهد هستند که این کشور نقش شیطانی را در منطقه بازی می کند و این مهم برای همگان روشن است.

حجت الاسلام معبودی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای دانش آموزی بیان کرد: شهید حسین فهمیده از دیگر حماسه سازان این روز خدا بود و با خون خود درخت انقلاب را سیراب و درس عشق و دلدادگی را زنده کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha