شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ |۱۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 25, 2024
سردار رجبی

 حوزه/ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: تاریخ نشان داده است که شهدا و علما همیشه مانع تحقق اهداف شیطانی عوامل ضدانقلاب و جریان های تجزیه طلب در استان کردستان بوده و هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان پیش از ظهر امروز در اجلاسیه شهدای فرهنگی و دانش آموزان کردستانی، اظهار داشت: از دست اندرکاران و بانیان برگزاری این اجلاسیه که نام و یاد شهدای فرهنگی و دانش آموز را زنده کرده اند، کمال تقدیر و تشکر را داریم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: تاریخ نشان داده است که شهدا و علما همیشه مانع تحقق اهداف شیطانی عوامل ضدانقلاب و جریان های تجزیه طلب در استان کردستان بوده و هستند.

این مقام نظامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری کردستان را سرزمین مجاهدت های خاموش نامگذاری فرموده اند، بیان داشت: استان کردستان از مردمانی انقلابی، مومن و با فرهنگ برخوردار است لذا برگزای چنین همایش ها و اجلاسیه هایی در این خطه بسیار مهم و کارساز است.

سردار رجبی در ادامه گفت: اگر افتخارات و حماسه هایی توسط نسل جوان صورت گرفته باشد باید یاد و نام این جانفشانی‌ها را با برگزاری چنین همایش هایی زنده کنم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در طول مبارزات، بزرگانی همانند امام خمینی (ره) پوریای ولی، جهان پهلوان تختی، شهید مدرس و... را می بینیم، لذا نباید در مقابل دشمنان بترسیم و باید به خداوند متعال توکل کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha