سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حوزه علميه خواهران مازندران؛ 13 آبان

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه خواهران استان مازندران در آستانه فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان، طی بیانیه ای، حضور بت شکنانه و وحدت بخش همه حوزویان ولایی در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال را ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، متن بیانیه مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هُوَ الَّذِی أَخْرَجَ الَّذِینَ کَفَرُوا مِنْ أَهْلِ الْکِتَابِ مِنْ دِیَارِهِمْ لِأَوَّلِ الْحَشْرِ ۚ مَا ظَنَنْتُمْ أَنْ یَخْرُجُوا ۖ وَظَنُّوا أَنَّهُمْ مَانِعَتُهُمْ حُصُونُهُمْ مِنَ اللَّهِ ...( حشر، آیه۲)

۱۳ آبان سالروز تبعید امام به ترکیه در سال ۴۲، کشتار دانش آموزان انقلابی در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ به دست دانشجویان ایمان مدار و عدالت پناه، از جمله رخدادهای تاریخ سازی است که مهر بطلانی بر دخالت استکبار در مقدرات جمهوری اسلامی ایران زد.

۱۳آبان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران همواره روز تقابل حق و باطل بوده و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان یکی از خاطره انگیزترین روزهای انقلاب شکوهمند اسلامی است که حضرت امام خمینی(ره) بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران آن‌ را انقلاب دوم نامید.

فرزندان انقلابی و فداکار این مرز و بوم با تسخیر لانه جاسوسی به جهانیان فهماندند که با توکل به قدرت ایمان  می توان در برابر هر طاغوتی ایستاد و ثابت کردند که همه ی قدرت های به اصطلاح عظیم شیطانی و طاغوتی، از درون، پوچ و پوشالی هستند.

امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای حضرت امام و مقام معظم رهبری روحیه ی ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار جهانی به عنوان یک حرکت اصیل اسلامی از مرزهای ایران، فراتر رفته و همه ملت های عدالت خواه، حق طلب و آزاده را فرا گرفته است  به گونه ای که دیگر هیچ گاه آمریکا نمی‌تواند امید سازش و مصالحه از حرکت های انقلابی را در جوامع اسلامی داشته باشد.

با توجه به این حوزه های علمیه در طول تاریخ همواره در کنار مردم محروم و در برابر قدرت های ستم گر قرار داشته اند؛ لذا نظر به شدت روز افزون دشمنی های استکبار جهانی بر علیه انقلاب اسلامی، حضور بت شکنانه و وحدت بخش همه حوزویان ولایی در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال  ضرورت مضاعف دارد.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان مازندران در گام دوم انقلاب، به عنوان ادامه دهنده ی خط راستین انقلاب، امام و رهبری در مبارزه ی ملی با استکبار  جهانی همراه با مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی، مصمم و استوار، با شرکت در راهپیمایی با شکوه ۱۳ آبان، رسالت دینی و ملی خود را به انجام رسانده و مانند همیشه نقشه ها و توطئه های شوم آنان را خنثی خواهد کرد.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha