پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
اعظم کاظمی

معاون پژوهش مرکز تخصصی حوزوی خواهران امام حسین(ع) یزد، تأسیس اولین مرکز پژوهشی بانوان استان یزد در حوزه علمیه خواهران استان را یکی از راهبردهای عملی وحدت حوزه و دانشگاه خواند.

اعظم کاظمی در حاشیه آیین تأسیس اولین مرکز تخصصی پژوهشی بانوان استان یزد به خبرنگار«حوزه» گفت: پژوهش گرچه اکنون بیشتر آموزشی است ولی ما در مرکز پژوهش«حکمت» بانوان یزد به دنبال کاربردی کردن پژوهش ها در جامعه هستیم.

وی افزود: از چند ماه قبل از تأسیس مرکز پژوهشی حکمت، کارگروه های پژوهشی را تشکیل داده ایم و یکی از اهداف تأسیس آن انجام پژوهش های علمی به صورت کاربردی در راستای شناسایی  و رصد مشکلات جامعه در استان و در مسیر حل این مشکلات است.

معاون پژوهشی مرکز تخصصی حوزوی خواهران امام حسین(ع)یزد ادامه داد: یکی از رویکردهای جدی ما در این مرکز تخصصی پژوهش های حوزه خانواده و زنان است چون دشمن به دنبال تضعیف جامعه انقلابی است و تقویت و تحکیم خانواده و رصد آسیب های خانواده بخشی از مشکلات خانواده را برطرف می کند.

کاظمی اظهار کرد: در پژوهش خانواده موضوعات مثلث تربیتی خانواده یعنی کودک، والدین و مربیان برای ما اهمیت دارد و نتایج پژوهش این مرکز به صورت کتابچه در اختیار خانواده ها قرار می گیرد.

وی تأسیس مرکز پژوهش حکمت در یزد را مستقل خواند و افزود: این مرکز پذیرای همه بانوان پژوهشگرحوزوی و دانشگاهی که دغدغه دین را دارند خواهد بود.

این بانوی پژوهشگر یزدی حضور طلاب و دانشجویان در کنار هم در این مرکز تخصصی پژوهشی را یکی از راهبردهای عملی وحدت حوزه و دانشگاه برشمرد و از مسئولان استانی و کشوری خواست تا از این نهاد نوپا حمایت کنند.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha