جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: پشت پرده تمام آشوب ها و فتنه هایی که در کشورهای اسلامی روی می دهد کشور مستکبر و زورگوی آمریکا خود را پنهان کرده است و این آشوب ها را به وسیله عناصرش رهبری می کند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، ماموستا فایق رستمی، پیش از ظهر امروز در همایش «نقش استکبار در حمایت از جریان های افراطی تکفیری و راهکارهای مقابله با آن» که در سالن همایش های اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: در دنیای کنونی بسیاری از کشورهای استکباری و استعمارگر به دنبال ایجاد تفرقه و جنگ و درگیری بین کشورهای اسلامی هستند، لذا بایسته و ضروری است که برای تقابل با این فتنه های شوم به دستورات ناب قرآن کریم برگردیم.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: وجه اشتراک تمام مسلمین جهان همین قرآن کریم است، لذا اگر به خوبی این کتاب و معنای آن را درک و عمل کنیم، بی شک هیچ قدرتی نمی تواند به کشورهای اسلامی آسیبی برساند.

این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: یکی از ویژگی های مهم دین اسلام این است که برای تمام شئونات زندگی بشریت دستورات کامل و دقیق دارد، پس بی گمان این دین مقابل تفکرات خشن و غیرانسانی گروهک هایی همانند داعش است.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه زمان‌شناسی و استقامت راه اصلی مقابله با دشمنان اسلام است، افزود: مردم ایران اسلامی و به تبع آن مردم استان کردستان هرگز به آمریکا اعتماد نداشته و نخواهند داشت، زیرا مردمان این خطه در هشت سال دفاع مقدس به کرار با سلاح ها و تسلیحات همین آمریکایی ها کشته و آواره گشتند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه آمریکا شرچشمه و بانی این همه آشوب در جهان اسلام است، گفت: پشت پرده تمام آشوب ها و فتنه هایی که در کشورهای اسلامی روی می دهد، کشور مستکبر و زورگوی آمریکا خود را پنهان کرده است و این آشوب ها را به وسیله عناصرش رهبری می کند.

این عالم اهل سنت ادامه داد: در دنیا اگر یک مسلمان آسیبی ببیند مانند این است که کل اسلام آسیب دیده است، لذا باید وحدت خود را همواره در برابر معاندان دین خدا حفظ کنیم.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: اسلام دین رحمت و مهربانی است و در هیچ جای اسلام نیامده است که مسلمان خون مسلمانی را بریزید، ولی امروز به نام اسلام خون مسلمانان زیادی ریخته می‌شود.

وی در پایان سخنان خود گفت: بی گمان تکفیر علیه جهان اسلام امری است که از سوی دشمنان دین اسلام به وجود آمده و رهبری می شود، لذا برای تقابل با این نوع تفکرات افراطی و غیرانسانی باید به دستورات اسلام و قرآن کریم برگردیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha