چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق

حوزه/ مدیر حوزه علمیه تهران با انتقاد از اصرار برخی دولتمردان در تصویب لوایح استعماری «FATF»، گفت: انتظار این بود بعد از عهدشکنی آمریکایی ها تجربه ای برای دولتمردان حاصل می شد که دوباره در برابر زیاده خواهی های استکبار کوتاه نیایند چون با عقب نشینی هیچ منفعتی بدست ما نمی آید و منافع ملی تنها از مسیر ایستادگی و تکیه به توان داخلی تامین می شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی رحیمی صادق در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر، گفت: ۱۳ آبان به حق به عنوان روز ملی مبارزه با اسکتبار جهانی و در رأس آنها شیطان بزرگ امریکای جهانخوار نامگذاری شده است به دلیل این که در این روز سه اتفاق بزرگ افتاده و در این اتفاقات ما دست های پیدا و پنهان امریکای جنایتکار را به وضوح مشاهده می کنیم.

وی ادامه داد: در حادثه اول در سال ۱۳۴۳ اعتراض حضرت امام(ره) به قانون ننگین کاپیتولاسیون به وقوع پیوست و به دنبال آن تبعید رهبر، مرجع، مقتدی و مراد یک ملت و آزادگان عالم یعنی حضرت امام خمینی(ره) اتفاق افتاد و در حادثه دوم در ۱۳ آبان ۱۳۵۷، استکباری که مدعی حقوق بشر بود به دانش آموزان و دانشجویان حمله کردند و آن ها را به خاک و خون کشیدند و حادثه سوم سیلی محکم مردم و جوانان انقلابی به آمریکا و جبهه استکبار بود و با تسخیر لانه جاسوسی امریکا توطئه های آنان را برملا کردند.

مدیر حوزه علمیه تهران ابراز داشت: تا زمانی که آمریکا و اذناب او به خوی استکباری خود اصرار داشت باشند طبیعی است که ۱۳ آبان زنده است و باید هر سال پرشورتر و پر رونق تر از سال های قبل برگزار شود.

وی با اشاره به اقدامات احمقانه رئیس جمهور آمریکا در دشمنی با ملت ایران، گفت: در دوران ریاست جمهوری ترامپ خوی استکباری، گردن کشی، غیرعقلانی و مغرورانه آمریکا برای همگان آشکار شده است و چنانچه تا سال های قبل افرادی هنوز چهره واقعی آمریکا را نشناخته بودند اما امسال به ذات پلید و ناپاک آمریکا و به عهدشکنی، ظلم و جنایت او شهادت می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق با اشاره به حضور همه طلاب مدارس علمیه استان تهران در مراسم یوم الله ۱۳ آبان، تصریح کرد:  از عموم مومنین، دانش آموزان، طلاب، دانشجویان و مردم انقلابی شهر تهران دعوت می کنیم حضور قاطعانه و دشمن شکن در راهپیمائی ۱۳ آبان داشته باشند.

وی در ادامه با انتقاد از اصرار برخی دولتمردان در تصویب لوایح استعماری «FATF»، گفت: عواقب خطرناک این لوایح کمتر کاپیتولاسیون نیست و بلکه بسیار بدتر است و در صدد هستند تصویب این لوایح را به ما تحمیل کنند و متاسفانه برخی مسئولان هم یا جاهلانه یا غافلانه بر این امر اصرار دارند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق در پایان حضور دشمن شکن ملت ایران در راهپیمائی ۱۳ آبان را رفراندومی آشکار در مخالف با تصویب لوایح استعماری برشمرد، و خاطرنشان کرد: گرچه شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت با این لوایح مخالفت کرده اند، اما انتظار این بود بعد از عهدشکنی آمریکایی ها تجربه ای برای دولتمردان حاصل می شد که دوباره در برابر زیاده خواهی های استکبار کوتاه نیایند چون با عقب نشینی هیچ منفعتی به دست ما نمی آید و منافع ملی تنها از مسیر ایستادگی و تکیه به توان داخلی تامین می شود. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha