پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
زنگ

حوزه/ دانش آموزان یزدی با نواختن زنگ استکبار ستیزی آمادگی خود را برای حضور در راهپیمایی بزرگ یوم الله۱۳آبان اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، هر سال در آستانه فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان زنگ استکبار ستیزی در مدارس یزد نواخته می شود و همزمان با ۱۳ آبان هم شماری از دانش آموزان یزدی اعم از دختر و پسر در مقاطع مختلف در راهپیمایی این روز شرکت می کنند و شعار مرگ بر استکبار و مرگ بر آمریکا فریاد می زنند.

در مراسمی که به صورت نمادین با حضور مسئولان  آموزش و پرورش یزد در دبیرستان دوره اول ام هانی برگزار شد معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش یزد گفت:شما دانش آموزان با حفظ سنگرهای علم و دانش ادامه دهنده خون شهدا باشید.

علی سرداری افزود: دانش آموزان استان، همچون سال‌های گذشته  با حضور پرشور در راهپیمایی روز ۱۳ آبان، انزجار خود از استکبار جهانی را نشان می دهند و ۱۳ آبان، روز تجلی ارزش‌های انقلاب اسلامی و یادآور حرکت خروشان جوانان متعهد، انقلابی و آگاهی است که در کنار تحصیل علم به مبارزه با استبداد و استکبار پرداختند.

وی خاطر نشان کرد: ۱۳ آبان سال روز تبعید امام خمینی (ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران از ایران به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان توسط رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸ به‌عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز نام‌گذاری شده‌است.

علی دانافر مدیر کل اموزش و پرورش استان یزد هم با صدور بیانیه ای یوم الله ۱۳ آبان را گرامی داشت و در این بیانیه آورده است: فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان و روز دانش آموز را به شما دانش آموزان عزیز تبریک عرض می نمایم و امیدوارم که شما آینده سازان این مرز و بوم با مطالعه و تحقیق پیرامون رویدادهای مهمی که در این روز اتفاق افتاده ادامه دهنده راه دانش آموزان و دانشجویان شهیدی باشید که جان خود را در این روز و در راه استکبار ستیزی تقدیم اسلام و انقلاب نمودند.
وی افزوده است: ازشما فرزندان عزیزم و دانش آموزان آگاه می خواهم همواره حق طلبی و ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار را سرلوحه ی زندگی فردی و اجتماعی خود قرار دهید و با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و توصیه های رئیس جمهور محترم برای اعتلا و عزت جمهوری اسلامی ایران و بسط عدالت و تحقق دنیایی پر از نشاط و عاری از خشونت و ستم تلاش کنید.
مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد به همین مناسبت از همه فرهنگیان و دانش آموزان دعوت کرد تا با حضور پرشور خود در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان جواب یاوه گویی های بدخواهان این ملت را بدهند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha