جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خانم طاهری

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران سعدیه رامیان، پیام 13 آبان را در آگاهی ملت شریف ایران از دسیسه و توطئه های مستکبران دانست که برای رسیدن به مقاصد و اهداف پلید و شوم خود از هیچ جنایتی دریغ نمی ورزند.

خانم طاهری طی گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، یوم الله سیزده آبان را یادآور حماسه ها، رشادت ها و فداکاری های دانش آموزان و دانشجویان آگاه کشور دانست و گفت: روز 13 آبان، روز مبارزه با استکبار و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است.

وی اضافه کرد: روز سیزدهم آبان، روز اتحاد و هم بستگی ملت ایران و فرود آوردن مشت های گره خورده بر سر استکبار جهانی است که دانش آموزان و نوجوانان غیور کشور اسلامی خون خود را جهت تثبیت انقلاب اسلامی نثار کردند تا عزت، شرف و رشادت خود را به جهانیان نشان دهند.

مدیر مدرسه علمیه خواهران سعدیه رامیان، پیام سیزده آبان را در آگاهی ملت شریف ایران از دسیسه و توطئه های مستکبران دانست که برای رسیدن به مقاصد و اهداف پلید و شوم خود از هیچ جنایتی دریغ نمی ورزند.

طاهری با توجه به آگاهی مردم از توطئه های دشمنان، اذعان کرد: 13 آبان امسال با حضور پر رنگ و پرشور مردم متفاوت تر از سال های گذشته خواهد بود، زیرا ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی هیچ گاه از آرمان ها و ارزش های والای اسلامی دست بر نخواهند داشت.

وی در پایان از اقشار مختلف مردم، طلاب و دانش آموزان خواست تا با حضور با شکوه خود در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان، بار دیگر روحیه استکبار ستیزی و انقلابی همیشه در صحنه را به رخ جهانیان و استکبار جهانی کشانند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha