پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
صفایی بوشهری

امام جمعه بوشهر یکی از شاخص های مدیریت منابع انسانی را پیوست پدافند غیرعامل عنوان کرد و گفت: پیوست پدافند غیرعامل برای تمام ساخت و سازها ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، امروز در همایش هفته پدافند غیرعامل با اشاره به اهمیت موضوع پدافند غیرعامل اظهار داشت: در حوزه آکادمیک دانش مدیریت استراتژیک بحثی بنام مدیریت استراتژیک تقلیل تخریب مطرح است که از موضوعات مهم حوزه پدافند غیرعامل است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: در عرصه نظام و ساختار تئوریک و مدیریت پدافند غیرعامل دو نظریه وجود دارد اول اینکه پدافند غیرعامل فقط در حوزه تخریب تهاجم نظامی است و دیگری اینکه پدافند غیرعامل فضای غیر حساس را برای تقلیل تخریب مدیریت می کند.

وی ادامه داد: دیدگاه مهم دیگر این است که پدافند غیرعامل در زمان مدیریت کل زمان حیات تاسیسات مورد توجه است، باید باور کنیم مدیریت استراتژیک پدافند غیرعامل فراجنگ سخت است.

امام جمعه بوشهر یکی از شاخص های مدیریت منابع انسانی را پیوست پدافند غیرعامل عنوان کرد و ابراز داشت: پیوست پدافند غیرعامل برای تمام ساخت و سازها ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری تاکید کرد: در حوزه پدافند غیرعامل نگاهی نو و استراتژیک و یک برنامه ریزی دانش بنیان و دقیق باید داشته باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha