پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
لطف‌ الله دژکام - امام جمعه شیراز

حوزه/ امام جمعه شیراز در دیدار خادمیاران امام رضا(ع) گفت: مقاومت مقابل ابرقدرت‌ها، زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین لطف‌ الله دژکام، در دیدار با خادمیاران رضوی استان فارس، پیرامون اعتقاد به مکتب امامت میان شیعیان به ایراد سخن پرداخت و گفت: برپایی عدالت چارچوبی دارد و این چارچوب را امام زمان(عج) باید تبیین کند که همان عدالتی است که پیامبر اعظم (ص) در زمان خود بر پا کرد.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به حدیثی از اباصلت از صحابی معروف، پیرامون اجبار نمودن حضرت رضا(ع) در قبول امر ولایت عهدی توسط مامون عباسی فرمود: امامت در تشیع توسط خداوند متعال مشخص و تعیین می‌گردد.

امام جمعه شیراز در ادامه به وظیفه مردم در آماده کردن شرایط جامعه برای ظهور امام زمان(عج) خاطرنشان کرد: تمام سختی‌ها و مشکلاتی که مردم ما امروز متحمل آن شده اند به دلیل پافشاری بر روی این اصول است و شارع مقدس اجازه کوتاه آمدن در مقابل ظلمِ ظالمین را به ما نمی‌دهد.

حجت الاسلام و المسلمین دژکام گفت: مردم ما مردانه و راسخ در مقابل این همه ظلم و تعدی ابرقدرت های جهان ایستاده و انقلاب خود را به دیگر نقاط جهان از جمله یمن و عراق و سوریه صادر نموده اند و بایستی با همین برخورد با ابرقدرت‌ها، زمینه ساز ظهور حضرت حجت بن الحسن(عج) گردند.

در پایان این نشست به قید قرعه به هشت نفر از حضار کمک هزینه زیارت مشهد الرضا(ع) جمعا به مبلغ ۱۶ میلیون ریال به صورت نقدی پرداخت شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha