جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خدری

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر از همه اقشار مردم انقلابی و عزیز به ویژه طلاب، اساتید و روحانیون بریا شرکت در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و مقابله با سیاست های پلید و خباثت آمیز و ضد بشری آمریکا دعوت به عمل می آورد.

حجت الاسلام رضا خدری ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان اظهار داشت: ۱۳ آبان یادآور «نه» بزرگ ملت مقتدر ایران اسلامی به استکبار جهانی و طاغوت های بین المللی به سردمداری آمریکا است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: استقامت و ایستادگی ملت ایران در مقابل آمریکا ۴۰ سال اخیر، استکبار آمریکایی را ضعیف تر از قبل کرده و در معرض افول قرار داده است.

وی بیان داشت: با توجه به استمرار رفتارهای استکباری و خباثت آمیز هیئت حاکمه آمریکا با ملت ایران و نظام انقلاب اسلامی، حضور اقشار مختلف مردم شریف در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان می تواند پاسخ محکمی به زورگویی های سردمرداران کاخ سفید باشد.

حجت الاسلام خدری گفت:  رو مدیریت حوزه علمیه استان از همه اقشار مردم انقلابی و عزیز استان به ویژه طلاب و اساتید حوزه های علمیه و روحانیون جهت شرکت در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و مقابله با سیاست های پلید و خباثت آمیز و ضد بشری آمریکا دعوت به عمل می آورد تا با حضور خود مشت محکمی را بر دهان استکبار بزنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha