جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مظفری رئیس دادگستری قم

حوزه/ رئیس دادگستری استان قم گفت: دادگستری قم آمادگی دارد با هر گونه مظاهر فساد در قم مقابله کند و در این مسیر هر گونه هجمه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و غیره را می‌پذیرد و بدون توجه به حواشی وظیفه خود را انجام خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی مظفری در نشست قرارگاه ۱۹ دی استان قم که  امروز در سالن محراب حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: در موضوع عفاف و حجاب به علت کم‌کاری‌ها امروز شاهد برخی بی‌حیایی و بی‌حجابی‌ها در سطح کشور به ویژه قم هستیم.

وی اضافه کرد: با توجه به نبود عملکردهای جدی متأسفانه برای عده‌ای این باور پیش آمده است که در حاکمیت اراده جدی برای مقابله با بی‌حجابی وجود ندارد.

رئیس دادگستری استان قم گفت: برخی افراد و گروه‌ها بنا دارند چهره قم را مخدوش کنند و به دنبال ترویج مظاهر فساد در شهر هستند و در این راستا برنامه‌هایی را نیز پیش‌بینی کرده‌اند درحالی‌که اراده جدی مقابله با این افراد و برنامه‌ها در دستگاه قضایی وجود دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری خاطرنشان کرد: برخورد جدی و شدید با مظاهر فساد در جامعه همچون بی‌حجابی، بی‌حیایی، روزه‌خواری علنی و حرمت‌شکنی‌ها ضروری است و این موضوع جزء اولویت‌های دادگستری و دستگاه قضایی است.

وی برخورد با بی‌حجابی و مظاهر فساد را وظیفه شرعی و الهی دانست و گفت: دادگستری قم آمادگی دارد با هر گونه مظاهر فساد در قم مقابله کند و در این مسیر هر گونه هجمه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و غیره را می‌پذیرد و بدون توجه به حواشی وظیفه خود را انجام خواهد داد.

رئیس دادگستری استان قم تأکید کرد: همکاری دستگاه‌ها در موضوع عفاف و حجاب کمک می‌کند تا مشکلات این حوزه سریع‌تر در قم رفع شود.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha