جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
13 آبان ماه

حوزه/ سیده السادات حسینی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به زن مسلمان عزت و جایگاه معنوی بخشید، افزود: امروز زن ایرانی با افتخار در مجامع بین المللی به ایرانی و اسلامی بودن خود افتخار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سیده السادات حسینی، عصر امروز در جمع خواهران بسیجی شهرستان سنندج با اشاره به اینکه بانوان نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته اند، عنوان کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نقش زنان در جامعه ایرانی نه تنها مبهم بود، بلکه به دیده کالا به زن ایرانی نگریسته می شد، ولی با آمدن امام خمینی (ره) و پیاده شده ارزش های اسلامی زن ایرانی دوباره جایگاه واقعی و ارزشمند خود را پیدا کرد.

این فعال فرهنگی و بسیجی ادامه داد: چه در مبارزات علیه رژیم ستم شاهی و چه در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و چه در هشت سال دفاع مقدس به هیچ وجه نمی توان نقش تاثیرگذار بانوان و زنان اسلامی را نادیده گرفت.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به زن مسلمان عزت و جایگاه معنوی بخشید، افزود: امروز زن ایرانی با افتخار در مجامع بین المللی به ایرانی و اسلامی بودن خود افتخار می کند و در عرصه های علمی و ورزشی شاهد درخشش زنان و دختران این مملکت اسلامی هستیم که این برای همه ما مایه مباهات است.

حسینی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه فردا روز امتحان دوباره ملت ایران اسلامی است، تاکید کرد: فردا سیزدهم آبان ماه یادآور حماسه دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی و فساد آمریکا در سال ۵۸ هستیم. سفارتخانه ای که عملا به خانه توطئه و فتنه تبدیل شده بود.

وی، رمز پیروزی دانشجویان پیرو امام خمینی (ع) را بصیرت و دشمن شناسی عنوان کرد و بیان داشت: در آن سالهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از گروه ها و نحله ها در کشور هر کدام به دنبال به قدرت رساندن خواسته های خویش بودند، ولی ملت فهیم و با درایت ایران اسلامی راه درست خویش و انقلاب را پیدا نمود و بر ایسم های غربی و شرقی خط بطلان کشید.

این فعال فرهنگی  گفت: هر ساله در راهپیمایی ها و عرصه های ملی حضور بانوان ایرانی بارز و چشمگیر بوده است و بی شک فردا بازهم دوباره شاهد افتخار آفرینی این قشر عظیم از جامعه اسلامی ایران خواهیم بود.

حسینی با تاکید بر اینکه تبلیغات دشمنان هرگز نمی تواند زمینه ناامیدی و دلزدگی این ملت از نظام را فراهم آورد، گفت: کدام عقل سلیم باور می کند که آمریکایی ها یا غربی یا به فکر ما هستند و سخنانشان درباره ما از روی دلسوزی است!؟ تمامی گفته های آنان برای تامین منافع خود و تضعیف این نظام الهی است، نظامی که ارکان دو ابرقدرت شرق و غرب را در دنیا به لرزه درآورد.

این فعال فرهنگی و بسیجی خاطرنشان ساخت:  کسانی که برای حل مشکلات کشور چشم به خارج از کشور دوخته اند افرادی ساده اندیش و خیال بافی هستند، لذا تنها با دستان خودمان می توانیم مشکلاتمان را حل کنیم و هیچ بیگانه ای بدون غرض و هدف به دنبال کمک به ملت های دیگر نیست.

حسینی در پایان سخنان خود بیان کرد: امیدواریم فردا برای بار دیگر پرچم پرافختار ایران اسلامی را بالا بگیریم و با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، پشتیبانی و تبعیت محض خود را از ولایت مطلقه فقیه به جهانیان و دشمنان اسلام نشان دهیم. ان شاء الله

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha