شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
13 ابان

حوزه/ خادمین عرصه فرهنگ و نشر علوم و معارف دینی در سنگر اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، عزم جدی خود را در ادامه مبارزه با استکبار جهانی و اطاعت و پیروی از منویات مقام معظم رهبری اعلام نموده و دوشادوش آحاد ملت غیور ولایتمدار مازندرانی با سر دادن شعار جهانی مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر استکبار جهانی در راهپیمائی سراسری روز سیزدهم آبانماه (۹۸) فعالانه شرکت خواهند نمود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران به مناسبت فرارسیدن سیزدهم آبان ماه، روز تسخیر لانه جاسیسی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه ای صادر کرد که بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم اللّه  سیزده آبان، یادآور حماسه ها، ایثارها و فداکاری های دانشجویان، جوانان و نوجوانان، آینده سازان و ملت عزیزمان است.

این روز باشکوه بدین سبب، به روز مبارزه با استکبار جهانی نامیده شد، تا خاطره ی فرزندان دلیر انقلاب برای همیشه جاودان بماند و درسی فراموش ناشدنی برای تمامی آزادیخواهان در سراسر گیتی باشد که با ابرقدرت ها و چپاول گران بین المللی به مبارزه ی بی امان بپردازند و عزت را بر زندگی ذلت بار ترجیح دهند.

گرامیداشت این روز خجسته به همه مستضعفان جهان خاطرنشان می سازد که می توان با دست خالی و تنها با تکیه بر قدرت اراده و ایمان علیه مستکبران قیام نموده و حقوق مسلم و از دست رفته ی خویش را از چنگال استکبار و استعمار بیرون کشند.

پیام جاودان این روز تاریخی به مسلمانان و همه ی ملت های تحت ظلم و ستم در پهنه ی گیتی این است که: تا تحقق خواسته های بحق و مشروع خویش دست از جهاد و مبارزه نکشیده و فقط در پیشگاه خدا به سرتسلیم فرود آرید.

 ۱۳ آبان ماه روز نهضت روشنگری و بصیرت ملتی است که با اتکال به خداوند بزرگ و استعانت از قرآن کریم و اهل بیت (ع) شیشه ی رویاها و آرزوهای زور و زر و قدرت را درهم شکستند و در تبیین این روز بزرگ رهبر فرزانه و سکاندار کشتی انقلاب اسلامی مقام عظمای ولایت و مرجعیت فرمودند:

بعد از آنکه جوان های ما رفتند و این لانه جاسوسی را تسخیر کردند ... آن وقت معلوم شد که چه توطئه‌هایی هم در طول این مدّت در داخل سفارت آمریکا وجود داشته. این کتابها حدود هفتاد جلد است؛ شماها خوانده‌اید اینها را؟ ... چرا اینها را داخل کتابهای درسی قرار نمی دهید؟ چرا نمی گذارید نسل جوان ما، نسل جدید ما بفهمد و بداند که آمریکا با اینجا چه کرده و چه توطئه‌هایی زیر سر داشته است؟ ...

در پایان، خادمین عرصه فرهنگ و نشر علوم و معارف دینی در سنگر اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران ضمن گرامیداشت این روز خجسته و تاریخی و یاد و خاطره  امام راحل و شهدای گرانقدر میهن اسلامی، عزم جدی خود را در ادامه مبارزه با استکبار جهانی و اطاعت و پیروی از منویات مقام معظم رهبری اعلام و دوشادوش آحاد ملت غیور ولایتمدار مازندرانی با سر دادن شعار جهانی مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر استکبار جهانی در راهپیمائی سراسری روز سیزدهم آبانماه (۹۸) فعالانه شرکت خواهند نمود.

 اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha