جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسابقات قرآن

حوزه/ مسئول مرکز قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور از برگزاری هفته قرآن و عترت در مراکز مختلف این دانشگاه در سراسر کشور خبرداد.

جواد محمد زاده وحدتی در گفت وگو با خبرگزاری حوزه،  در حاشیه جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی از شرکت 10 هزار نفر در این جشنواره خبردادو گفت: پس از طی شدن یک فراینده 10 ماهه این جشنواره از روز 12 آبان ماه در قم آغاز شد و در 13 آبان در قم به کار خود پایان می دهد.

وی افزود: یکی از مهمترین برنامه های این جشنواره، می توان به تولید یک اثر مهم رسانه ای در این جشنواره اشاره کرد؛ این طرح قرار است که پس از برگزاری اختتامیه آغاز شود و البته یک دوره آن برگزار شده است.

مسئول مرکز قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی با ذکر این مطلب که در این دوره به دنبال آشنا کردن دانشجویان با مشاغل مرتبط با صدا با رویکرد تخصصی قرآنی هستیم، تصریح کرد: در واقع دانشجویان در این دوره می آموزند که چگونه می توانند تولید آثار صوتی داشته و در فضای مجازی به صورت فعال حضور داشته باشند و کسب درآمد کنند.

محمدزاده وحدتی با اشاره به همکاری این جشنواره با خوشه های فن آفرینی قرآنی یادآورشد: در این همکاری قرار است که دانشجویان برگزیده و مستعد را به این خوشه های معرفی کنیم.

وی گفت: از جمله اقدامات فرهنگی این دانشگاه در جهت توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی و اهل بیت(ع) اظهارکرد: هفته قرآن و عترت دانشگاه های کشور از 18 تا 24 آبان ماه نامگذاری شده است و برنامه های این هفته به کل واحدها ابلاغ شده است که برنامه های خود را ارسال کنند و تا کنون 10 استان برنامه خود را ارایه کرده اند.

وی در ادامه به برگزاری برنامه های متنوع در این خبر اشاره کرد و گفت: این برنامه ها متنوع است و از جشنواره قرآنی گرفته تا محافل انس با قرآن و کلاس های روخوانی و روانخوانی و ارتقای سطح قرآنی کارکنان و مدرسان و دانشجویان را شامل می شود؛ البته بازه زمانی این برنامه ها تا اواسط آذرماه خواهد بود.

محمد زاده وحدتی در پایان با ذکر این مطلب که حمایت و پشتیبانی از تمامی فعالیت های قرآنی در کل دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور از جمله رویکردهای جدی مرکز فعالیت های قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور است، تصریح کرد: در این زمینه از هر برنامه قرآنی که بتواند زمینه رشد دانشجویان را در این حوزه فراهم کند حمایت می کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha