جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
یوم الله 13 آبان

حوزه/ هم‌زمان با سراسر کشور مراسم راهپیمایی وحدت آفرین ۱۳ آبان با حضور گسترده علما، روحانیون، مسئولان و اقشار مختلف مردم همیشه درصحنه ولایتمدار شهر مقدس قم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،  مراسم راهپیمایی وحدت آفرین یوم‌الله ۱۳ آبان و روز ملی استکبارستیزی از میدان روح‌الله و مجاور بیت شریف امام راحل با ادای احترام به روح ملکوتی رهبر کبیر انقلاب آغاز شد و در مسیرهای منتهی به آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) ادامه دارد.

حضور پرشور طلاب و فضلای حوزه های علمیه، طلاب غیرایرانی و خانواده ایشان با در دست داشتن پارچه پلاکارت های قرآنی و شعارهای انقلابی در این مراسم در کنار سایر اقشار انقلابی و شهیدپرور قم حضور پررنگی دارند که این موضوع نشان از بصیرت سیاسی بالای آنان دارد از جلوه‌های مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان در قم است.

مردم بصیر و همیشه در صحنه قم که پیشاپیش آنان روحانیون و فضلای حوزه گام برمی‌دارند با شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" انزجار خود از استکبار و مستکبرین را به نمایش گذاشتند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه در جمع راهپیمایان در حرم حضرت معصومه(س) سخنرانی می‌کند.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha