جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خدری

حوزه/ حجت الاسلام خدری گفت: این برای جامعه ما یک افتخار است که امکان مخالفت با طاغوت را دارد و مثل بسیاری از کشورها زیر سلطه و سایه استکبار قرار نمی گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، امروز در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر چغادک به وقایع مهم این روز در تاریخ اشاره کرد و اظهار داشت: تبعید امام راحل از ایران به ترکیه در سال ۴۳، کشتار ۵۶  دانش آموز در محوطه دانشگاه و همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو امام در سال ۵۸ که از آن به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یاد می شود از جمله این وقایع است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر به اهمیت قشر دانش آموز برای کشور پرداخت و گفت: پیشرفت کشور در گرو رشد و تعالی همین دانش آموزانی است که فردای کشور را می سازند؛ این دانش آموزان هستند که باید در مقابل استکبار جهانی در آینده از کشور و میهن خود دفاع کرده و در برابر آنان استقامت کنند.

وی با تاکید بر مبارزه با استکبار، ظلم و طاغوت، گفت: ایستادگی و مبارزه در برابر ظلم و اسکتبار یک دستور قرآنی است و مطابق با فطرت انسان می باشد.

حجت الاسلام خدری ادامه داد: این برای جامعه ما یک افتخار است که امکان مخالفت با طاغوت را دارد و مثل بسیاری از کشورها زیر سلطه و سایه استکبار قرار نمی گیرد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به وضعیت امروز آمریکا در منطقه، افزود: امروز شاهد شکست های پی در پی آمریکا در منطقه و افول قدرت این کشور هستیم در صورتی که کشور ما در وضعیت بسیار خوبی در عرصه نظامی و استراتژیکی قرار دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha