شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سپهر

حوزه/ سردار سپهر با اشاره به برگزاری جشن چهل سالگی روسیاهی آمریکا و شکست های جبهه استکبار در مقابل ایران گفت: تولید دانش و تربیت نیروی متعهد و متخصص جلوه شعار «مرگ برآمریکا» است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، سردار محمد حسین سپهر،  پیش از ظهر امروز در مراسم ۱۳ آبان اصفهان در میدان امام حسین(ع) اظهار کرد: ملت غیور ایران برای ۴۰ سالگی مقامت؛ نشان رضایتمندی امامین انقلاب را برسینه دارند.

وی بیان کرد: امروز سالروز کشتار دانش آموزانی است که برای مبارزه با استکبار در سال ۵۷ به خیابان آمدند؛ دانش آموزان در چنین روزی در مرکز علمی دانشگاه تهران اعتراض کردند و قریب به ۶۰شهید و۱۰۰ جانباز تقدیم انقلاب و اسلام کردند.

جانشین رئیس بسیج  مستضعفین کشور گفت: نقش دانشجویان در ۱۳ آبان سال ۵۸ در دانشگاه مبارزه با آمریکا با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا  به منصه ظهور رسید. اگر دانشجویان  لانه جاسوسی آمریکا را به تسخیر خود در نمی آوردند، شاهد تکرار کودتاها  و خیزهای علیه قیام های  مردمی چون دیگر کشورها بودیم.

سپهر ادامه داد: هوشمندی و ذکاوت و عمل به مدقع دانشجویان پیرو خط امام(ره) در تسخیر لانه جاسوسی تمام نقشه های ومعادلات دشمنان را علیه انقلاب اسلامی برهم زد.

وی تاکید کرد: ما امروز چهل سالگی شکست های آمریکا را جشن می گیریم؛ ما امروز شاهد تاریخ ننگین آمریکا در ایران هستیم

* آمریکایی ها به این نتیجه رسیده اند قدرت تغییر محاسبات و باورها و آرمان های ملت ایران را ندارند

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس آمریکاییان از صدام حمایت کردند، تصریح کرد: در سال ۶۴ که پیروزی های بزرگ رزمندگان موجب شکست رژیم بعث عراق شد، آمریکا شخصا در خلیج فارس حمله کرد و رسما به ایران اعلام جنگ کردند و به عراق سلاح شیمیایی داد.

وی عنوان کرد: حمایت از منافقین و طراحی ۵ کودتا علیه انقلاب بعد از پیروزی انقلاب تا کنون، تحریم های متعدد علمی، آموزشی، پزشکی، دارویی، غذایی، اقتصادی و فرهنگی همگی بخشی از توطئه ها ی دشمنان است.

سپهر اذعان داشت: فتنه ۷۸ و۸۸ و آشوب های دی ماه با حمایت دلارهای پارلمان آمریکا برای ساقط کردن انقلاب  اسلامی و اسلام هم کار به جایی نبرد؛ آمریکا از بدو پیروزی در غرب آسیا دست هر حمله نظامی، جاسوسی، سیاسی و اقتصادی زده با شکست روبرو شده است.

وی ادامه داد: آمریکایی ها به این نتیجه رسیده اند، قدرت تغییر محاسبات وباورها وآرمان های ملت، مسئولان ورهبران ایران را ندارند، دشمنان شکست خود در برابر ایران را پذیرفته اند .

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور خاطرنشان کرد: به تعبیر یک کارشناسی آمریکایی، آمریکا در حال اضمحلال است.

* مسئولان برای پیاده سازی گام دوم انقلاب به مدد ملت و نخبگان علمی اقدام کنند

وی بیان داشت: امروز به رهبری امام خامنه ای و مردم همیشه در صحنه، دشمن را ملغوب اراده های خود کرده ایم؛ امروز رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که از تنگه خیبر عربستان تا تنگه جبل الطارق اتفاقات مهم در حال وقوع است و به هر جا می نگریم خیمه های رهبر ایران را شاهدیم.

سپهر متذکر شد: امروز انتظار داریم که کارگزاران ومسئولان ما گوش به فرمان رهبری باشند و به ده ها توصیه ای که رهبری در زمینه برجام و بدعهدی آمریکایی کردند، در صحنه عمل گوش دهند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: ما درخواست داریم مسولان گوش به فرمان رهبری باشند و مسولان نظام با نگاه به درون تحریم ها رابشکنند، ما خواهانیم مسئولان برای پیاده سازی گام دوم انقلاب به مدد ملت و نخبگان علمی با بی اعتمادی به دشمنان وعدم سازش به آمریکا مسیر را طی کنند.

وی در توضیح خواسته های ما در ۱۳ آبان گفت: گوش به فرمان رهبری بودن، مبارزه ومقابله با دشمن، زمینه سازی ایفاکردن نقش اولی مردم در صحنه های اجرایی کشور توسط دولتمردان است.

سپهر یادآور شد: امروز شعار «مرگ بر آمریکا» دانش آموزان، تربیت علمی، دانشی و معنوی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha