پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
13 ابان

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در آستانه سالروز ۱۳ آبان، روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه‌ای صادر کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به مناسبت سالروز ۱۳ آبان، روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه‌ای صادر کرده است. بیانیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به‌ مناسبت ۱۳ آبان ماه به شرح زیر است :

یوم الله 13 آبان و وقایع آن از جمله نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی در تحقق شعار استکبار ستیزی و نماد تجلی هوشمندی، هوشیاری، شکست­ناپذیری و مقاومت ملت ایران در برابر سلطه­جویان جهانی از جمله آمریکاست.

مردم آگاه، بصیر و وقت­شناس ایران اسلامی به روشنگری­ها و هدایتگری­های امامین انقلاب و نیز به تبعیت از آیه شریفه «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ لاَ تَتَّخِذُواْ بِطَانَةً مِّن دُونِکُمْ لاَ یَأْلُونَکُمْ خَبَالًا وَدُّواْ مَا عَنِتُّمْ قَدْ بَدَتِ الْبَغْضَاء مِنْ أَفْوَاهِهِمْ وَمَا تُخْفِی صُدُورُهُمْ أَکْبَرُ قَدْ بَیَّنَّا لَکُمُ الآیَاتِ إِن کُنتُمْ تَعْقِلُون؛ «ای کسانی که ایمان آورده‌اید! از غیر خودتان همراز نگیرید. آنان در تباهی شما کوتاهی نمی‌کنند، آنها رنج بردن شما را دوست دارند. همانا کینه و دشمنی از (گفتار) دهانشان پیداست و آنچه دلشان در بردارد، بزرگتر است. به تحقیق ما آیات (روشنگر و افشاگر توطئه‌های دشمن) را برای شما بیان کردیم اگر تعقّل کنید (سوره آل عمران، آیه 118)»، مکر و حیله‌ها و توطئه‌­ها و ترفندهای دشمنان قسم خورده ایران را می‌شناسند و دریافته‌اند که خباثت‌ها و دشمنی‌های شیطان بزرگ و نوچه‌های اروپایی‌ها و منطقه‌ای‌اش پایانی ندارد و اگر در مقابل آنان یک قدم به عقب بگذارند؛ آنان ده قدم جلو خواهند آمد؛ اما به حول و قوه الهی، این روحیه مقاومت و استکبارستیزی ملت ایران سرآغازی برای افول موریانه­وار قدرت و وجهه آمریکا در منطقه و جهان و بیدار شدن مردم مظلوم و ستم­کشیده در برابر شیطان بزرگ و استعمارگران شده است.

اینک در آستانه فرارسیدن سیزدهم آبان ماه، مرکز مدیریت حوزه­‌های علمیه خواهران ضمن گرامیداشت و بزرگداشت این روز که یوم الله اکبر انقلاب است و درود و تحیت و سلام به ارواح طیبه شهدای دانشجوی پیرو خط امام و شهدای دانش آموز و همه شهدای انقلاب اسلامی اعلام می‌دارد همگام با سایر آحاد مردم در راهپیمایی ضد استکباری 13 آبان حضوری پرشور خواهد داشت و آن را تکلیفی الهی‌ انقلابی برای خود برمی­شمرد و ضمن ابراز انزجار از خناسان و منافقان و توطئه‌­گران و دسیسه­‌چینان داخلی و خارجی، با پیروی از ولایت فقیه و فصل الخطاب قرار دادن رهنمودهای امام خامنه­‌ای(مدظله العالی) حمایت همه جانبه خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر هرگونه تحریم، کارشکنی و تهدید دشمنان اعلام می‌­دارد.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha