جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مرگ بر آمریکا

حوزه/ مردم فهیم، غیرتمند و بابصیرت ایران اسلامی پای آرمان های اسلام و انقلاب ایستاده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام قاسم متقی نیا، امروز در راهپیمایی ۱۳ آبان  خرم آباد، در جمع خبرنگاران، استکبار ستیزی را از مولفه های شاخص نظام اسلامی برشمرد و گفت: این مولفه ریشه در آیات و روایات و مکتب عاشورا دارد.

امام جمعه موقت خرم آباد با بیان اینکه همه باید با اتحاد و همدلی در راستای مقابله با توطئه های ایادی استکبار ایستادگی کنیم، خاطر نشان کرد: رمز پیشرفت و اقتدار روزافزون نظام جمهوری اسلامی بصیرت و استکبار ستیزی آحاد مردم است که باید از آن صیانت و حراست کنیم . 

مردم ایستاده اند

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان نیز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ایران اسلامی کانون مبارزه با ظلم و استکبار در جهان است، افزود: همه مردم آزاده جهان فریاد مرگ بر استکبار را سر خواهند داد و طنین مرگ بر ظلم و استکبار امروز در بین آزادی خواهان جهان طنین انداز شده است . 

حجت الاسلام سعید مهدوی امین با بیان اینکه امروز جنایت های استکبار در جهان موجب خشم و انزجار ملت آزاده و بیدار و مسلمان جهان شده است، خاطر نشان کرد: مردم مقاوم و آزاده جهان همواره در مقابل ظلم و ستم ایستادگی خواهند داد و به استکبار و هم پیمانانش اجازه ظلم را نخواهند داد . 

وی در پایان با بیان اینکه مردم فهیم، غیرتمند و بابصیرت ایران اسلامی پای آرمان های اسلام و انقلاب ایستاده اند، گفت: مردم شجاع ایران اسلامی حافظ خون مطهر شهدا و  امنیت کشورند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha