پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
معصوم بیگی

حوزه/ سردار معصوم بیگی گفت: پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی مردم کماکان با شعور و شعف و با احساس مسئولیت و انگیزه مبارزه، در میدان حضور دارند و امروز در سراسر کشور همه امت حزب الله یکپارچه به صحنه آمدند تا بگویند تسلیم زور و استکبار نمی شویم.

سردار مهدی معصوم بیگی در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در  گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» اصفهان، حضور مردم در راهپیمایی۱۳ آبان را نمادی از مبارزه با استکبار دانست و اظهار کرد: حضور اقشار مختلف مردم بیان کننده آن است که مردم به ندای رهبر انقلاب لبیک گفته اند و آمادگی خود را برای استمرار مقابله با آمریکا اعلام می کنند.

وی افزود: پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی مردم کماکان با شعور و شعف و با احساس مسئولیت و انگیزه مبارزه، در میدان حضور دارند و امروز در سراسر کشور همه امت حزب الله یکپارچه به صحنه آمدند تا بگویند تسلیم زور و استکبار نمی شویم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با تاکید بر آمادگی نیروهای مسلح برای مبارزه با هرگونه تهدید، تصریح کرد: از همین جا اعلام می کنیم نیروهای مسلح در اوج آمادگی برای مبارزه با هرگونه تهدید و تجاوز به کشور قرار دارند و امنیتی که ما امروز در کشور داریم مثال زدنی و مرهون خون شهدا و رهبری داهیانه رهبر انقلاب و انسجام و وحدت مردم است ولذا باید این انسجام و وحدت حفظ شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha