جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
13 ابان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه امروز نشانه های فروپاشی نظام سلطه در حال نمایان شدن است، گفت: بدون تردید تداوم استقامت تنها راه نجات کشور است، چرا که پیروزی های گذشته مرهون مقاومت بوده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، پیش از ظهر امروز در راهپیمایی ضد استکباری دانش‌آموزان و دانشجویان، در تبریز با بیان اینکه  ۱۳ آبان در تاریخ معاصر کشور بستر حوادثی است که در شکل گیری تاریخ کشور نقش اساسی دارد. اظهار داشت : ۱۳ آبان سال ۴۳ تبعید امام خمینی(ره)، ۱۳ آبان سال ۵۷ سالروز شهادت دانش آموزان و دانشجویان در مقابل دانشگاه تهران و ۱۳ آبان ۵۸ سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام بود.

 امام جمعه تبریز ادامه داد : این اقدام شجاعانه یکی از حرکت‌های اصیل در انقلاب بود که از طرفی به آمریکا شوک وارد کرد و از طرفی هیمنیه امپریالیسم را در هم شکست.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اضافه کرد : آمریکا تمام تلاش خود را در حمایت از رژیم پهلوی و جلوگیری از انقلاب به کار بست و پس از پیروزی انقلاب اسلامی،  سفارت خود را به محلی برای از بین بردن انقلاب تبدیل کرده بود؛ جاسوسان و مزدوران آمریکا سعی داشتند از گسترش انقلاب جلوگیری کنند و این لانه جاسوسی در صدد ایجاد تنش، بحران و هر اقدامی که می‌توانست به انقلاب ضربه بزند، بود.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه امروز نشانه های فروپاشی نظام سلطه در حال نمایان شدن است، گفت: بدون تردید تداوم استقامت تنها راه نجات کشور است، چرا که پیروزی های گذشته مرهون مقاومت بوده است.

 امام جمعه تبریز با بیان اینکه دیگر دستاورد تسخیر سفارت آمریکا، شکست کارتر در انتخابات ریاست جموری آمریکا بود، عنوان داشت: تسخیر و بسته شدن لانه جاسوسی آمریکا در ایران موجب تحقیر این کشور در نگاه مردم جهان شد که در عین حیرت انگیز بودن و به شدت مورد استقبال قرار گرفت.

 وی همچنین با تاکید بر نقشه دشمنان علیه ملت ایران خاطرنشان شد: مردم عزیز مواظب باشید که دشمن در کمین است و میخواهد وحدت را برهم بزند؛ امروز دشمن می‌خواهد در بین اقوام مختلف ایرانی تفرقه بیاندازد اما ملت ایران همگی متفق القول هستند که همه جای ایران سرای ماست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha