پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ راهپیمایی یوم الله 13 آبان در قم-1

حوزه/ معاون فرهنگی سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم گفت: مردم انقلابی قم امروز نشان دادند که اجازه نخواهند داد توطئه‌های دشمنان و به‌خصوص استکبار جهانی به نتیجه برسد.

داود شمس پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهار کرد: امسال شاهد حضور پرشورتر و حماسی‌تر مردم قم در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی هستیم که نشان‌دهنده بصیرت بالا و زمان‌شناسی مردم است.

وی با بیان این‌که رهبر انقلاب بر ضرورت جلوگیری از نفوذ آمریکا به کشور تأکید دارند، افزود: مردم انقلابی قم امروز نشان دادند که اجازه نخواهند داد توطئه‌های دشمنان و به‌خصوص استکبار جهانی در کشور به نتیجه برسد و همواره در برابر توطئه‌های دشمنان نظام خواهند ایستاد.

معاون فرهنگی سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم افزود: شعار محوری راهپیمایی امروز استکبارستیزی و مقاومت، آغاز فروپاشی و افول امریکا است که درواقع به تبیین راهبرد ملت ایران در برابر استکبار جهانی می‌پردازد.

شمس حضور همه اقشار جامعه در این راهپیمایی را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: ۱۳ آبان یک روز ملی است به همین منظور امروز شاهد حضور گسترده همه مردم از اقشار مختلف در این راهپیمایی هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha