جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ راهپیمایی یوم الله 13 آبان در همدان

حوزه/ حجت الاسلام ابراهیمی گفت: عده‌ای چشم به خارج و مذاکره با آمریکا دوخته اند و می‌خواهند ملت را ذلیل کنند، البته مردم ایران امروز با حضور خود نشان دادند که نمی‌شود به چنین کسانی اعتماد کرد و قرآن هم ما را از اعتماد به ظالمین باز می‌دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام محمود ابراهیمی، ظهر امروز در پایان راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی در شهرستان نقده با بیان اینکه فرزندان انقلابی و مؤمن بار دیگر آمدند تا با صدای رسای خود به ندای رهبر انقلاب لبیک بگویند، اظهار داشت: مردم سخنان خالصانه دیروز رهبر انقلاب را شنیدند و آمدند تا با سر دادن ندای قرآنی مبارزه با استکبار جهانی، به تکلیف خود عمل کنند.

وی ادامه داد: در سال ۵۸ وقتی جوانان انقلابی این کشور وقتی فهمیدند که آمریکا می‌خواهد در امورات کشور دخالت کند با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، مستکبرین را تحقیر کردند و امروز مردم ایران به آرمان‌های مقدس قرآن تکیه دارند و از تکیه به کفار و استکبار جهانی خودداری کرده و افرادی که به دشمن امید داشته باشند را محکوم می‌کنند.

امام جمعه نقده افزود: عده‌ای چشم به خارج و مذاکره با آمریکا دوخته اند و می‌خواهند ملت را ذلیل کنند، البته مردم ایران امروز با حضور خود نشان دادند که نمی‌شود به چنین کسانی اعتماد کرد و قرآن هم ما را از اعتماد به ظالمین باز می‌دارد و امروز به رهبر انقلاب اعلام می‌کنیم که آمده‌ایم گام دوم انقلاب را عملی کنیم.

حجت الاسلام ابراهیمی تایکد کرد: اگر بیانیه گام دوم رهبر انقلاب توجه شود می‌توانیم از تمامی مشکلات خلاصی پیدا کنیم؛ این قابل قبول نیست که بخشی از مردم در وضعیت نامطلوب معیشتی باشند و عده‌ای ماهانه ده‌ها میلیون درآمد داشته باشند.

وی، استقلال و عزت ملی را بخش دیگر بیانیه گام دوم عنوان کرد و گفت: عده‌ای در مقابله با فرمانده کل قوا بیان می‌کنند که ارتباط با آمریکا آسان است و این ظلم به آرمان‌های انقلاب است، چرا که قرآن ما را از اعتماد به ظالمین باز می‌دارد و کسانی که دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند در مقابل قرآن و اسلام قرار دارد.

امام جمعه نقده، اجرایی کردن سبک زندگی اسلامی را از دیگر بخش‌های بیانیه گام دوم دانست و گفت: قرآن کریم ما را به سبک زندگی دینی دعوت می‌کند. سبک زندگی غربی جز ذلت برای مردم تحفه دیگری ندارد.

وی ادامه داد: توجه به اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین خواسته‌های رهبر انقلاب است و مسئولین باید با قاچاق کالا مقابله کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha