شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی

حوزه/ ثبت نام پنجمین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی از ۱۲ آبان ماه آغاز شده و تا ۲۵ آبان ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، ثبت نام از اساتید، پژوهشگران و علاقمندان برای شرکت در کمیسیون های تخصصی و مراسم افتتاحیه و اختتامیه پنجمین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی آغاز شد.

بر اساس این گزارش، پنجمین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی و چهارمین جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی سوم آذرماه در تهران آغاز به کار می کند و پنج شنبه هفتم آذرماه در قم به کار خود پایان می دهد.

در این کنگره بین المللی ۱۰ کمیسیون تخصصی شامل مدیریت تحول علوم انسانی، جامعه شناسی اسلامی، فلسفه و روش شناسی اسلامی، مدیریت اسلامی، تعلیم و تربیت اسلامی، اقتصاد اسلامی، هنر و معماری اسلامی، علوم سیاسی اسلامی، روان شناسی اسلامی و فقه و حقوق اسلامی می شوند.

کمیسیون های تخصصی پنجمین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی طی روزهای چهارم تا ششم آذرماه در شهرهای تهران و قم برگزار می شوند.

علاقمندان جهت شرکت در کمیسیون ها و یا مراسم افتتاحیه و اختتامیه کنگره می توانند از طریق لینک neshast.icih.ir به سامانه ثبت نام وارد شده و مشخصات خود را وارد کنند تا جهت حضور با آنها تماس گرفته شود.

گفتنی است، زمان ثبت نام در نشست های پنجمین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی از ۱۲ آبان ماه آغاز و تا ۲۵ آبان ماه ادامه دارد.

۳۱۳/۶۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha