پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ راهپیمایی یوم الله 13 آبان در سنندج

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین از حضور به یادماندنی اقشار مختلف مردم، دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و اساتید در مراسم استکبار ستیزی روز 13 آبان قدردانی نمود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، عصر دوشنبه در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه شیخ الاسلام قزوین که در مسجد این مدرسه برگزارشد، ضمن قدردانی از حضور به یادماندنی آحاد ملت ایران در مراسم روز 13 آبان، گفت: حضور به یادماندنی در روز استکبار ستیزی به همه یاوه گویان و دشمنان انقلاب اسلامی نشان داد که ملت ایران آمریکا را دشمن شماره یک خود می داند.

وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با ما کلید خورد و دشمنان علیه انقلاب اسلامی انواع توطئه ها را به کار گرفتند، اما با تدابیر پیامبر گونه حضرت امام خمینی (ره) و  رهبر ی معظم انقلاب اسلامی و هوشمندی مردم تمامی آنها خنثی شد.

 رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین خاطرنشان کرد: دشمنی های آمریکا علیه نظام و میهن اسلامی در سال های اخیر از طریق تحریم ها و تهدیدها ادامه داشته و این امر نشان از خوی استکباری سران آمریکا دارد.

حجت الاسلام مصطفایی اظهار کرد: ایستادگی و مقابله با سیاست ها و توطئه های آمریکا تنها راه در برابر زیاده خواهی این کشور است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha