شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سید جلال صالحی

حوزه/ مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی همچنین بر ضرورت تبیین مطالبات و دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی و اقتصادی از سوی طلاب و روحانیان برای مردم تأکید کرد و گفت: مسائل مهمی همچون بیانیه گام دوم انقلاب و حمایت از رونق تولید باید بیشتر برای مردم تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی، امشب در دیدار جمعی از طلاب و روحانیان با تجلیل از حضور حماسی ملت ایران به ویژه جوانان مؤمن و انقلابی کشورمان در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه گفت: این حضور حماسی و بی نظیر بار دیگر پیوند میان مردم و انقلاب اسلامی را نشان داد.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران با گذشت چهار دهه از عمر انقلاب همچنان در مسیر آرمان ها و ارزش های انقلاب قرار دارند، افزود: دشمن نمی تواند با توطئه و فشار مردم را از مسیر انقلاب منحرف کند.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که دشمن در طول چهل سال از عمر انقلاب هر چه در توان داشت برای تضیف انقلاب به کار گرفت، بیان داشت: اما پشتوانه و حضور مردمی سد محکمی در برابر توطئه و فتنه دشمنان علیه نظام و انقلاب بوده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز انقلاب اسلامی در اوج عزت و اقتدار داخلی و خارجی قرار دارد، گفت: حضور مقتدرانه ملت ایران در صحنه ها و عرصه های مختلف یکی از مهم ترین عوامل این عزت و اقتدار است.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با اشاره به این که انقلاب اسلامی با شتاب در مسیر تعیین شده خود در حرکت است، افزود: هیچ قدرت خارجی نمی تواند مانع از حرکت انقلاب به سوی اهداف خود شود.

حجت الاسلام صالحی، تلاش های دشمن برای کند کردن قطار انقلاب را بی نتیجه دانست و تصریح کرد: در چهار دهه اخیر دشمنان ملت ایران، راه های مختلفی را برای جلوگیری از پیشرفت انقلاب به کار گرفتند، اما همواره شکست خوردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی ایران بسیاری از معادلات دشمن در منطقه و جهان را بر هم زد، بیان داشت: امروز هیچ تصمیمی در منطقه بدون نقش آفرینی جمهوری اسلامی ایران گرفته نمی شود.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با اشاره به این که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایت کار با سرمایه گذاری گسترده در خاورمیانه، شکست سنگینی را از جبهه مقاومت متحمل شده است، افزود: تلاش دشمنان برای انزوای ایران اسلامی در منطقه و همچنین عرصه های بین المللی شکست خورده است.

حجت الاسلام صالحی با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با هدایت عالمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری در اوج عزت منطقه ای و بین المللی قرار دارد، گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره عامل رشد و تعالی کشورمان در عرصه های مختلف بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که روحانیت وظیفه بسیار سنگینی در دفاع از انقلاب، نظام و رهبری بر عهده دارد، افزود: طلاب و روحانیان باید همواره در سخنرانی های خود نسبت به تبیین جایگاه انقلاب و دستاوردهای نظام سخنرانی کنند.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی همچنین بر ضرورت تبیین مطالبات و دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی و اقتصادی از سوی طلاب و روحانیان برای مردم تأکید کرد و گفت: مسائل مهمی همچون بیانیه گام دوم انقلاب و حمایت از رونق تولید باید بیشتر برای مردم تبیین شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha