جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علم الهدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ابراز امیدواری کرد که روز به روز برکات برنامه های تحولی که در حوزه خراسان کلید خورده است، تجلی بیشتری پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی با حضور در محل بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد، از غرفه های مشاوره ای حوزه علمیه خراسان که به عنوان خدمت اجتماعی به عموم مخاطبان و مراجعان ارائه شده است، بازدید و ضمن ابراز خرسندی از حضور اندیشمندانه و نوآورانه این حوزه در این نمایشگاه از تلاشگران علمی آن تقدیر کرد.

وی با بیان این که غرفه های زیبایی به همت معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان در نمایشگاه دائر شده است، به غرفه وزین انتشارات حوزه اشاره و ابراز کرد: این امر که انتشارات حوزه علمیه خراسان مستقلا حضور درخشانی در فضای نمایشگاه دارد، بسیار ارزشمند است.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان با بیان این که گرچه این حوزه مبارکه در سال های پیشین نیز حضور نمایشگاهی ارزنده ای را داشته، اما امسال با وسعت و گستردگی بیش تری در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد مقدس حاضر شده است، ابراز کرد: گستردگی غرفه های حوزه در راستای ارائه خدمت اجتماعی در حاشیه نمایشگاه کتاب عملا بسزا و قابل توجه است.

آیت الله علم الهدی ابراز امیدواری کرد که روز به روز برکات برنامه های تحولی که در حوزه علمیه خراسان کلید خورده است، در نمایشگاه های آینده تجلی بیشتری در قاب منظر مراجعان پیدا کند.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha