جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 870510
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴
علی لاریجانی در ارومیه

حوزه/ رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به آمادگی پروژه های نیروگاه برق سردشت و دو تصفیه خانه آب بهداشتی در آذربایجان غربی برای بهره برداری، گفت: مجموعا در این چند پروژه بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار صورت گرفته است که هر کدام از آنها امتیازات خاصی از نظر سطح استفاده مردم دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، علی لاریجانی، صبح امروز در بدو ورود به ارومیه در جمع خبرنگاران، گفت: مردم ولایتمدار و خواستار سرافرازی ایران اسلامی آذربایجان غربی، همواره در دفاع از میهن نقش بسزایی داشته و در دوران دفاع مقدس نمادهای مختلفی از این استان در جنگ وجود داشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در این سفر چندین پروژه از جمله نیروگاه برق سردشت، دو تصفیه خانه آب بهداشتی و یک پروژه در زمینه فاضلاب در شهر ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: مجموعا به این چند پروژه بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارتخصیص یافته است که هر کدام از آنها امتیازات خاصی از نظر سطح استفاده مردم دارند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حدود ۳۰۰ هزار نفر از پروژه‌های آب بهداشتی که امروز به بهره‌بردای می‌رسد استفاده می‌کنند، تصریح کرد: آب حاصل از پروژه تصفیه فاضلاب نیز برای احیای دریاچه ارومیه استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha