چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام نعمت الهی

حوزه/ رئیس کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی استان قزوین از فعالیت های خادمان موکب زینبیون حوزه علمیه قزوین در دو شهر زینبیه و حلب سوریه قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام علی نعمت الهی، صبح امروز در دیدار با مسئول موکب زینبیون حوزه علمیه قزوین در کشور سوریه گفت: فعالیت ها و تلاش های خادمان موکب زینبیون در دو شهر حلب و زینبیه قابل تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: موکب حوزه علمیه قزوین در ایام پیاده روی اربعین حسینی در کربلا و نجف برنامه های خوبی برای زائران پیاده اربعین حسینی داشت و سپس با همان انرژی در کشور سوریه حضور پیدا کرد تا به نیازمندان کار خدمت رسانی را انجام دهد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: خدمت به خلق خدا در فرهنگ تعالیم قرآن و عترت، ارزش و ثواب فراوانی دارد و حتی در روایات دستگیری از دیگران و گره گشایی از مشکلات مردم نسبت به برخی اعمال عبادی از ثواب بالاتری برخوردار است.

حجت الاسلام نعمت الهی همچنین ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) اظهار کرد: امام حسن عسکری (ع) می فرمایند کسی که در دنیا در برابر برادر دینی خود فروتنی می کند در آخرت جزو صدیقین و از شیعیان واقعی علی بن ابیطالب (ع) است

 حجت الاسلام عباس افشار هم گزارشی از فعالیت های موکب حوزه علمیه قزوین در شهرهای زینبیه و حلب ارائه داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha