جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پوستر فراخوان دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار

حوزه/ پوستر فراخوان دهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار در چهار بخش «رقابت اصلی جشنواره»، «جشنواره علوم انسانی عمار»، «فیلم ما» و «فراخوان های مردمی» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، پوستر فراخوان دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار منتشر شد.

بر اساس این گزارش، دهمین دوره این جشنواره مردمی در چهار بخش «رقابت اصلی جشنواره»، «جشنواره علوم انسانی عمار»، «فیلم ما» و «فراخوان های مردمی» برگزار می‌شود.

در بخش «رقابت اصلی جشنواره» آثار دریافتی با قالب‌های داستانی، مستند، پویانمایی، نماهنگ، برنامه تلویزیونی، فیلم‌نامه و لوح‌نگار در  موضوعات «رویای ایرانی»، «پایش»، «پالایش اجتماعی»، «حافظه ملی»، «همت مومنانه»، «ملت قهرمان»، «مقاومت جهانی» و «فتنه ۸۸» با هم به رقابت می‌پردازند و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت http://www.Ammarfilm.ir مراجعه کنید.

امین سردارآبادی، دبیر اجرایی دهمین جشنواره مردمی عمار، درباره نحوه انتخاب و تصمیم گیری پیرامون پوستر فراخوان جشنواره عمار می گوید: پوستر فراخوان آثار جشنواره دهم از میان پوسترهای منتخب مردمی جشنواره نهم انتخاب شده و این تصمیم در راستای قدردانی از برگزیده بخش پوستر جشنواره نهم و همچنین در راستای هر چه مردمی تر شدن این جشنواره توسط دبیرخانه انجام شده است.

وی در ادامه افزود: سعی ما در دبیرخانه بر این بود که چون جشنواره عمار برخاسته از مردم است پس باید به سمت مردم گام برداشت.

سردارآبادی اظهار داشت: ملاک تصمیم دبیرخانه برای انتخاب این پوستر به عنوان پوستر فراخوان جشنواره نیز گذشتن از سختی ها و تنگناهای انقلاب و پیش رفتن به سمت قله ها و امیدواری به آینده است که این پوستر بیان کننده این موارد می باشد و رسالت جشنواره عمار نیز روایت موضوعات اینچنینی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha