پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محمد باقر محمدی لائینی - حوزه مازندران

حوزه/ آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری، پنجشنبه ۱۶ آبان، با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری، برگزار می شود.

یک منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، با اشاره به تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار داشت: آیین تکریم آیت الله نورالله طبرسی و  معارفه حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی به عنوان نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری، پنجشنبه ۱۶ آبان ماه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید

«محمدی لائینی» جایگزین «آیت الله طبرسی» می شود

وی تصریح کرد: در روز صبح پنجشنبه شورای اداری استان مازندران به منظور تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری، با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و مسئولان ملی و استانی، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات، فرمانداران و شهرداران و مدیران دستگاه های اجرایی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف در سالن اجتماعات اهل بیت(ع) دفتر امام جمعه ساری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

این مقام مسئول اظهار کرد: روز جمعه ۱۷ آبان ماه نیز با حضور رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ضمن حضور در گلزار شهداء، استقبال مردمی از نماینده جدید ولی فقیه در استان مازندران به سمت مصلای نمازجمعه برگزار می شود و در مصلای نمازجمعه نیز مردم به امامت امام جمعه جدید نماز جمعه را اقامه خواهند کرد.

یادآور می شود، انتصاب قطعی نماینده جدید ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری، پس از حکم مقام معظم رهبری قطعیت می یابد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد جعفری نژاد IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    2 2
    برام سواله شما از قبل از کجا اطلاع داشتین؟؟ دقیقا حرفتون درست در اومده
  • محمد IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
    1 0
    #اراده بجای #حرف زدن حداقل یک قدم بردار چرا که اراده‌های #ضعیف به صورت حرف و گفتار خودنمایی می‌کنند، در حالی که اراده‌های #قوی جز در لباس #عمل و کردار پدیدار نمی‌شوند. #غلامعباس_پورمحمد