پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نمازی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان با تاکید بر ضرورت وحدت و انسجام ملی، گفت: مقام معظم رهبری همیشه تاکید ویژه ای بر عدم مذاکره با آمریکا دارند، لذا به خاطر عدم سوء استفاده دشمن نباید در درون خودمان هیچ گونه اختلاف، مناقشه و «من و تویی» وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی، امروز در دیدار مسئول نهاد رهبری و رئیس بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه ای با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با عبور از مرزها به کشورهای اسلامی، اروپایی و آمریکایی رسیده است، گفت: عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) در  قلب لندن نشان دهنده گسترش اسلام و فرهنگ اهل بیت(ع) در سراسر جهان است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان این که شرایط انقلاب اسلامی ایران در سطح جهان را حساس دانست و افزود: به دلیل استثنایی بودن ظرفیت ها و سرمایه های کشور باید دولتمردان، مسئولین، اساتید و دانشجیان، هنر شناسایی و استفاده درست از این ظرفیت ها را داشته باشند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نشستن 2 الی 4 ساعته رهبر معظم انقلاب پای سخن دانشجویان را حامل پیام های مهمی دانست و خطاب به اساتید بسیجی، گفت: وقت گذاری بسیار زیاد مقام معظم رهبری برای شنیدن سخنان دانشجویان بیانگر آن است که آینده اسلام در گرو حسن تربیت و سیر و سلوک جوانان است.

وی، در ادامه انتظار فرج را از سرمایه های جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: انتظار فرج یعنی به هوش، آگاه و به زمان بودن، غافل نبودن، مراقبت کردن و آماده باش یک ملت در برابر هجوم سپاه دشمن.

امام جمعه کاشان، کربلا و عاشورا را از دیگر مردم جمهوری اسلامی ایران دانست و با بیان اینکه جمله، جمله زیارت عاشورا پیام است، ابراز داشت: حضور میلیون ها انسان از سراسر جهان در همایش عظیم اربعین حسینی، سونامی هدف قرار دادن دشمن است.

وی با بیان اینکه هیچ نظام سیاسی در دنیا، سرمایه های جمهوری اسلامی ایران را در اختیار ندارد، به اختلافات درونی کاخ سفید اشاره کرد و گفت: آمریکا به دلیل نداشتن چنین سرمایه هایی و بروز اختلافات درونی در حال فروپاشی است.

امام جمعه کاشان، رمز سربلندی و عزت یک ملت را در گرو وحدت دانست و تصریح کرد: هیچ رغبت و تمایلی در دل امتی که می خواهند با رهبر باشند، نباید نسبت به جبهه کفر و استکبار وجود داشته باشند.

آیت الله نمازی تصریح کرد: مقام معظم رهبری همیشه تاکید ویژه ای بر عدم مذاکره با آمریکا دارند، لذا به خاطر عدم سوء استفاده دشمن نباید در درون خودمان هیچ گونه اختلاف،  مناقشه و «من و تویی» وجود داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha