جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین در بازدید از نمایشگاه طرح «میعاد دانش آموزی»، گفت: تریبون نماز جمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی نقش مهم و سازنده ای در ساختار جامعه و احیای ارزش ها دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، عصر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه طرح میعاد دانش آموزی، در جمع دست اندرکاران این نمایشگاه به اهمیت برگزاری نماز جمعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز به کوری چشم دشمنان نماز عبادی و سیاسی جمعه در بیش از 900 شهر کشور برگزار می شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: نماز  جمعه پس از انقلاب با درایت امام خمینی(ره) احیا شد و این تریبون به عنوان قرارگاه فرهنگی نقش مهم و سازنده ای در ساختار جامعه و احیای ارزش ها دارد.

وی ادامه داد: نماز جمعه به تعبیر مقام معظم رهبری قرارگاه فرهنگی هر شهر است و باید مهم ترین برنامه های فرهنگی زیر نظر این قرارگاه ساماندهی شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین به برگزاری نمایشگاه طرح «میعاد دانش آموزی» اشاره کرد و افزود: برگزاری این نمایشگاه کاری ابتکاری و خلاقانه است که باید از دست اندرکاران آن قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha