جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام شکریان

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به تحریم های جدید آمریکا علیه تعدادی از مقامات کشورمان، این گونه تحریم ها را نشان دهنده شکست سنگین آمریکایی ها در برابر ایستادگی و مقاومت ملت ایران دانست.

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با اشاره به تحریم های جدید آمریکا علیه نیروهای مسلح و تعدادی از مقامات کشورمان، این گونه تحریم ها را نشان دهنده شکست سنگین آمریکایی ها در برابر ایستادگی و مقاومت ملت ایران دانست.

وی با بیان این که آمریکایی ها در طول سال های اخیر شدید ترین تحریم ها را علیه ملت ایران وضع کردند، افزود: علیرغم همه این فشارها و تحریم های گسترده، ملت بزرگ ایران از مواضع به حق خود عقب نشینی نکرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران، آمریکا را بازنده اصلی این جنگ نابرابر معرفی کرد و بیان داشت: فشارها و تحریم های گسترده علیه ملت ایران  نتیجه ای جز تقویت اقتدار و عظمت ملت ایران اسلامی نداشته است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، تحریم های اخیر آمریکا علیه کشورمان را نوعی نمایش و شوی تبلیغاتی توصیف کرد و افزود: آمریکایی ها پس از شکست فشار حداکثری دست به چنین اقدامات نمایشی می زنند که هیچ نتیجه ای به دنبال نخواهد داشت.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که تحریم ها نمی تواند مانعی در برابر اراده پولادین ملت ایران ایجاد کند، خاطرنشان کرد: این ملت با بصیرت و انقلابی، با عزم جدی تری در مسیر آرمان های انقلاب در حرکت است.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که دشمن متصور بود با فشارهای حداکثری می تواند ملت ایران را به زانو در آورد، بیان داشت: امروز به وضوح می بینیم که این آمریکایی ها هستند که برای جبران آبروی از دست رفته خود چندین کشور را واسطه قرار می دهند تا با مقامات کشورمان ملاقات داشته باشند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند مذاکره با آمریکا هیچ فایده ای نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: مذاکره با چنین کشور مستکبری به معنای سازش و مصالحه است و نتیجه آن ذلت و خواری ملت ما خواهد بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید براین که عزت و اقتدار ملت ایران در هر عرصه ای باید حفظ شود، تصریح کرد: فشار و تحریم هیچ گاه نمی تواند موجب شود ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر زیاده خواهی های دشمن نخست خود تسلیم شود.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که امروز گفتمان مقاومت ملت ایران به الگویی ارزنده در جهان تبدیل شود، بیان داشت: این ملت با بصیرت و انقلابی با اقتدار در برابر زیاده خواهی های دشمن خواهند ایستاد.
    
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha