جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالنبی موسوی فرد-امام جمعه اهواز

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد، گفت: خسارت‌های بخش کشاورزی به ویژه گندم‌کاران مناطق سیل‌زده نیز هنوز به طور کامل پرداخت نشده و این یکی از مطالبه‌های جدی کشاورزان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در جمع مردم شهرستان شوشتر با اشاره به مشکلات برنج کاران خوزستان، اظهار داشت: مسئولان برای مدیریت بخش کشاورزی خوزستان برنامه داشته باشند تا کشاورزان بتوانند محصول خود را با قیمت مناسب به بازار عرضه کنند.

وی گفت: اگر مسئولان تلاش کرده و برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند مثلا وارد کردن برنج را کم کنند یا به حد نیاز وارد کنند، کشاورزان ما با مشکلات امروزه رو به‌رو نمی‌شوند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: مشخص کردن نرخ تضمینی یا توافقی، ایجاد انبار ذخیره برنج و کوتاه کردن دست دلالان، اقداماتی است که نیاز است مسئولان انجام دهند تا کشاورزان هنگام برداشت محصول برنج دغدغه نداشته باشند.

وی با اشاره به مشکلات مناطق سیل‌زده شعیبیه شهرستان شوشتر گفت: برخی راه‌های روستایی این بخش در سیلاب ۹۵ و ۹۸ تخریب شدند و هم اکنون تردد به سختی از آنها انجام می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد در پایان تصریح کرد: خسارت‌های بخش کشاورزی به ویژه گندم‌کاران مناطق سیل‌زده نیز هنوز به طور کامل پرداخت نشده و این یکی از مطالبه‌های جدی کشاورزان است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha