پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

حوزه/ امام جمعه شهرستان مریوان گفت: وحدت برای مسلمین قبل از این احتیاج بود، ولی اکنون نه تنها یک احتیاج می باشد بلکه یک نیاز حیاتی است که بدون آن امکان وجودی امت اسلام به وسیله دشمنان منطقه ای و جهانی به خطر خواهد افتاد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کردستان، جمعی از روحانیون، طلاب و ماموستاهای استان کردستان، صبح امروز از ماموستا مصطفی شیرزادی، امام جمعه شهرستان مریوان عیادت کردند.

در این دیدار، ماموستا شیرزادی ضمن خیرمقدم به مهمانان و کسانی که در این مدت جویای احوال وی بوده  اند، اظهار داشت: صله رحم میراث گرابنهای رسول اکرم (ص) و دین مبین اسلام است که خوشبختانه هنوز این سنت در بین مردم این خطه از ایران اسلامی پابرجاست و این ما را در ادامه راه دینی و شرعی مان بسیار دلگرم می کند.

امام جمعه مریوان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم استان کردستان به ویژه شهرستان مریوان در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال گفت: امسال هم مردم کردستان دوباره روحیه انقلابی و وطن پرستی خود را با حضور در این جشن ملی نشان دادند و جواب دندان شکنی به یاوه گویی های آمریکایی و دیگر دشمنان انقلاب دادند.

این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود تاکید کرد: رسانه های دشمنان در جهت ایجاد یاس در بین مردم به راهپیمایی ۱۳ آبان پرداختند.

ماموستا شیرزادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک بودن هفته وحدت گفت: امسال مسئله وحدت در جهان اسلام حساس ترین دوره تاریخی خود را پیش سر می گذارد، زیرا تمام دستان پلید معاندان وحدت و انسجام جهان اسلام متحد شده اند که این وحدت را در بین مسلمین از بین ببرند که نمونه آن فتنه انگیزی های خارجی ها در عراق و لبنان در این روزها می باشد.

امام جمعه مریوان تصریح کرد: وحدت مسلمین برای دشمن همانند سم و شرنگی مهلک می باشد که آنان را در رسیدن به مطامع شیطانی شان فلج می کند.

وی با اشاره به اینکه وحدت برادران اهل سنت و اهل تشیع در کردستان مثال زدنی است، گفت: باید کردستان را نماد بارز وحدت سنی و شیعه در کشور دانست، مردمان این دیار قرنهاست در کنار همدیگر بسان یک خانواده و یک مجموعه زندگی مسالمت آمیزی دارند و تاکنون هیچ مشکلی در بحث وحدت بحمدالله در این خطه از ایران نداشته ایم.

ماموستا شیرزادی در ادامه سخنان خود گفت: نباید وحدت در بین مسلمین را تنها معطوف به این یک هفته بدانیم، بلکه باید این هفته یادوآر وحدت ما در ۳۶۵ روز سال باشد.

این عالم اهل سنت ادامه داد: وحدت برای مسلمین قبل از این احتیاج بود، ولی اکنون نه تنها یک احتیاج می باشد بلکه یک نیاز حیاتی است که بدون آن امکان وجودی امت اسلام به وسیله دشمنان منطقه ای و جهانی به خطر خواهد افتاد.

امام جمعه مریوان در پایان سخنان خود تاکید کرد: امیدواریم همچنان مردم استان کردستان با درایت، دشمن شناسی و بصیرتی که دارند در حمایت از آرمانهای این انقلاب به همانند این ۴ دهه مرزداران بی ادعا و افتخارآفرین باشند.

گفتنی است که ماموستا مصطفی شیرزادی اوایل آبان ماه به دلیل شکستی پا مدتی در بیمارستان بستری بودند و اکنون در حال طی کردن روند درمان می باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha