پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
برنامه ت

حوزه/ برنامه تلویزیونی «محیا» به کارگردانی حجت‌الاسلام امینی موحد، آماده پخش از صداوسیما شد.

احمد فاضلی، مسئول روابط عمومی شبکه رسانه‌ای صف، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، پیرامون روند تولید این برنامه بیان کرد: برنامه تلویزیونی محیا در مرحله تولید قرار داشته و تیم محتوایی با برگزاری جلسات متعدد در مرحله پیش‌تولید در مورد سؤالات و چالش‌های مورد نظر ساعت‌ها گفت‌وگو کرده و به همفکری پرداختند.

وی افزود: در برنامه تلویزیونی محیا «آموزه‌های اجتماعی معارف اسلامی» با رویکردی متفاوت، به نگاهی نو با محوریت روایات و احادیث نورانی اهل‌بیت به نمایش در خواهد آمد.

فاضلی تأکید کرد: مشارکت مردم عادی در گفت‌وگوهای چالشی پیرامون روایات ناب اهل‌بیت(ع) از دریچه دوربین جذابیت این برنامه را دو چندان کرده است.

وی افزود: برنامه تلویزیونی محیا با توجه به حدیث امام باقر (ع) که می‌فرمایند «انّ حدیثنا یحیی القلوب»‌ «به‌راستی حدیث(سخن) ما دل‌های مردم را زنده می‌کند»، تلاش می‌کند که احادیث و روایات اجتماعی اهل‌بیت(ع) را به‌عنوان الگو در جامعه نهادینه کند.

فاضلی نحوه ارتباط این برنامه با مخاطبان را کاملاً تعاملی دانست و افزود: مهم‌ترین بستر ما برای ارتباط با مصاحبه‌شوندگان تعاملی دو طرفه خواهد بود و همچنین مصاحبه‌شوندگان نظرات شخصی خود را پیرامون سؤالات مطرح شده بیان می‌کنند.

لازم به ذکر است، برنامه محیا هم‌اکنون در مرحله تولید چهل قسمت بخش اول می‌باشد که از ایام‌ امامت امام زمان روی آنتن شبکه سه سیما و همچنین شبکه‌های مختلف اجتماعی اکران شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha