سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر/ همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در مصلای قدس شهر قم

حوزه/ معاون پژوهش موسسه امام خمینی(ره) گفت: متاسفانه همانگونه که در دیگر فرمایشات رهبر معظم انقلاب شاهد بوده ایم، این بیانیه نیز ممکن است دستخوش نگاه های شخصی توسط برخی جریانات خاص شود، باید تلاش شود از وقوع این اتفاق جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین ناصر سقای بی ریا عصر امروز در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که در مصلا قدس شهر قم برگزار شد، عنوان کرد: این همایش به امر آیت الله مصباح یزدی برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در این شهر انقلابی برگزار شده است.

وی افزود: گام اول انقلاب از مساجد و حسینیه ها و هیئات مذهبی آغاز شد و تجلی همدلی و همراهی برای یک حرکت سرنوشت ساز در راهپیمایی روز عید فطر سال ۵۷ و در محل مصلای فعلی تهران رقم خورد، حرکتی که قبل از آنکه طومار رژیم پلوی را تاسوعا و عاشورای سال ۵۷ به هم بپیچد، تکلیف جریان های چپ گرا و راست گرا را مشخص کرده و آن ها را به حاشیه راند.

معاون پژوهش موسسه امام خمینی(ره) گفت: امروز و درعصر شهادت امام حسن عسکری(ع) و در شب عید ولایت حضرت ولیعصر(عج) برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب وارد میدان شده ایم، در این تبیین باید راه بر هر گونه قرائت شخصی بسته شود و این بیانیه لازم است سند بالادستی برای تشکیل صبح فردا باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سقای بی ریا اظهار داشت: متاسفانه همانگونه که در دیگر فرمایشات رهبر معظم انقلاب شاهد بوده ایم، این بیانیه نیز ممکن است دستخوش نگاه های شخصی توسط برخی جریانات خاص شود، باید تلاش شود از وقوع این اتفاق جلوگیری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha