چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه نکا

حوزه/در پی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی به عنوان نماینده ولی فقیه در مازندران و امامت جمعه ساری، شخصیت ها، نهادها و دستگاه های  اجرایی با صدور پیام هایی این انتصاب را تبریک گفتند.

ب‍ه گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، در پی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی به عنوان نماینده ولی فقیه در مازندران و امامت جمعه ساری، شخصیت ها، نهادها و دستگاه های  اجرایی با صدور پیام هایی این انتصاب را تبریک گفتند.

پیام تبریک مدیر کل اوقاف مازندران

حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی،مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان،با صدور پیامی انتصاب آیت الله محمدی لائینی را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امامت جمعه‌ ساری تبریک گفت.

محضر مبارک حضرت آیت الله  محمدی لایینی دامت توفیقاته

با سلام و تحیات

انتصاب شایسته و بحق معظم له  که خلف صالح مرحوم آیت  الله حاج شیخ حسین محمدی لائینی نماینده مردم شریف مازندران در مجلس خبرگان رهبری هستید بعنوان نماینده ولی فقیه در استان ولایت مدار مازندران و امامت جمعه مرکز استان   از سوی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) که بیانگر تعهد، کارآمدی و شایستگی های برجسته حضرتعالی در صحنه های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و همچنین نشان از شایستگی و توانمندی علمی و عملی و اخلاقی و پایگاه رفیع اجتماعی وفرهنگی  حضرتعالی دارد بارقه امید را در قلوب مومنین و دلسوزان مازندرانی زنده کرده است.

حسن تقارن این انتصاب همزمان با آغاز امامت حضرت ولی عصر ارواحنا و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفدا و آغاز حکومت علویان و هفته مازندران امید آن را متبادر می نماید که با تقویت همدلی و هم افزایی و با مدیریت و محوریت دلسوزانه حضرتعالی گردد و محرومیت پنهان شده در پس طبیعت سر سبز شمال زدوده و بهار شکوفایی از ربیع المولود جلوه گری آغاز کند.

ضمن سپاس و قدردانی از مقتدا و رهبر فرزانه انقلاب و ابراز تبریک صمیمانه، سلامتی و عافیت مدام برای حضرتعالی و عزت و سربلندی برای مازندران ولایی و میهن اسلامی را از درگاه قادر لایزال مسئلت می نمایم 

پیام تبریک معاون تبلیغ حوزه‌علمیه مازندران

حضرت آیت الله محمدی لائینی دامت برکاته

انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان نمایندگی ولی فقیه در استان مازندران و امامت جمعه ساری  از سوی حضرت آیت‌الله العظمی امام  خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) که بیانگر تعهد، کارآمدی و شایستگی های برجسته حضرتعالی در صحنه های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

بی تردید تقویت ایمان دینی مردم به عنوان تکیه‌گاه اصلی انقلاب و نظام و حرکت در مسیر فرهنگ و بصیرت فرهنگی مبنای کار حقیقی ائمه جمعه در جامعه اسلامی ایران است که با حسن اعتماد معظم له، تجارب ارزنده و روحیه انقلابی شما، منظومه ای مبارک و ارزشمندی را در رسیدن به اهداف عالیه جهت خواهد داد.

با آرزوی توفیقات روز افزون، سربلندی جنابعالی در سایه سار توجهات  حضرت ولی عصر (عجل اللّه تعالی فرجه الشریف) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای تبیین حقایق و هدایتگری فرهنگی و سیاسی را از درگاه  مسئلت دارم.

پیام تبریک امام جمعه گلوگاه

آیت الله محمدی لائینی سلام علیکم 

احتراما انتصاب حضرتعالی به عنوان نماینده ولی فقیه دراستان ولایتمدارمازندران وامام جمعه شهرستان ساری راتبریک عرض میکنم امیدوارم دراین سنگر وسیع ووزین باتوکل برخداوند وتوسل به اهل بیت (ع) وهمت مضاعف حضرتعالی موفق وموید باشید همگان میداند کمک به نماینده ولی فقیه کمک به رهبری عزیز خواهدبود  امیدوارم منویات رهبری عزیز به دست شما دراستان محقق گردد سایه رهبری مستدام .

پیام تبریک مدیریت، اساتید و طلاب مدرسه علمیه مسجد جامع نکا

بسم الله الرحمن الرحیم 

ضمن سپاس و قدردانی از زحمات چندین ساله حضرت آیت الله طبرسی حفظه الله نماینده محترم مقام معظم رهبری وامام جمعه محترم شهرستان ساری  که به دلیل بیماری استعفا نموده اند و آرزوی صحت و سلامت ایشان

 انتصاب بجا وشایسته حضرت آیت الله دکترمحمدباقر محمدی لائینی خلف صالح وشایسته مرحوم حضرت آیت الله حاج شیخ حسین محمدی لائینی رحمت الله علیه را به نمایندگی مقام معظم رهبری دراستان ولایتمدار مازندران وامام جمعه شهرستان ساری تبریک عرض نموده و آرزوی سربلندی وتوفیقات نماینده جدید را دراجرای منویات مقام معظم رهبری حفظه الله از درگاه خداوند منان خواستاریم .

پیام تبریک مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) نکا

محضر مبارک حضرت آیت الله محمدی لائینی 

با سلام و تحیات؛ انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان نمایندگی ولی فقیه در استان مازندران و امامت جمعه‌ی شهرستان ساری  از سوی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) که بیانگر تعهد، کارآمدی و شایستگی های برجسته حضرتعالی در صحنه های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، صمیمانه تبریک عرض می نمایم. 

بی تردید تقویت ایمان دینی مردم به عنوان تکیه‌گاه اصلی انقلاب و نظام و حرکت در مسیر فرهنگ و بصیرت فرهنگی مبنای کار حقیقی ائمه جمعه در جامعه اسلامی ایران است که با حسن اعتماد معظم له، تجارب ارزنده و روحیه انقلابی شما، منظومه ای مبارک و ارزشمندی را در رسیدن به اهداف عالیه جهت خواهد داد.

با آرزوی توفیقات روز افزون، سربلندی جنابعالی در سایه سار توجهات حضرت ولی عصر (عجل اللّه تعالی فرجه الشریف) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای تبیین حقایق و هدایتگری فرهنگی و سیاسی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha