پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی - فرودگاه ساری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی، نماینده جدید ولی فقیه در مازندران را چهره ای شناخته شده، متدین و فاضل دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ساری، حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی، در بدو ورود به فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری، در جمع خبرنگاران، با اشاره به استعفای آیت الله طبرسی به دلیل بیماری از نمایندگی ولی فقیه در مازندران و امامت جمعه ساری اظهار داشت: اطلاع دارید که آیت الله جناب آقای طبرسی گرفتار یک کسالت شدیدی هستند و از خداوند متعال می خواهیم که به ایشان عافیت و سلامتی بدهد و موفق باشند.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه داد: خودشان نامه ای خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشتند و تقاضا کردند که ایشان را از ادامه مسئولیت امامت جمعه و نمایندگی ولی فقیه معاف کنند و حضرت آقا هم چون وضع ایشان را از نظر کسالتی که داشتند، می دانستند، موافقت کردند.

وی افزود: بنده نیز برای تودیع این مقام بزرگ و معارفه امام جمعه جدید و نمایندگی ولی فقیه در استان مازندران به این استان آمده ام.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی خاطرنشان کرد: امام جمعه فعلی نکاء به عنوان نمایندگی جدید ولی فقیه در استان مازندران نصب می شوند و همان راه را ادامه خواهند داد؛ ایشان نیز چهره ای شناخته شده و متدین و متعبد و فاضل هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha